Kombinere i Thunderbird i dk.binaer
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 11-12-06 15:48

Hæi der

Når jeg nu skal hente og kombinere i Thunderbird, hvorn dælen gør jeg så
det??

Synes jeg har kigget og ledt og tjekket lidt over det hele, men har ikke
fundet noget der kunne minde om noget jeg kunne kende.

hamselv herfra

Fra : Holst

Dato : 11-12-06 15:52

hamselv (dkmc) wrote:

> Når jeg nu skal hente og kombinere i Thunderbird, hvorn dælen gør jeg så
> det??

Det gør du ikke.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 11-12-06 16:02

Holst skrev:

> Det gør du ikke.

Nå, men så må jeg igang med powrgrab til det

hamselv herfra

Fra : Holst

Dato : 11-12-06 16:11

hamselv (dkmc) wrote:

> Nå, men så må jeg igang med powrgrab til det

Når jeg en sjælden gang har brug for en fil fra news:dk.binaer, bruger
jeg Outlook Express, som jo fulgte med min Windows-installation.
Skodprogram, synes jeg, men den kan klare denne opgave.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 11-12-06 16:20

Holst skrev:
> Når jeg en sjælden gang har brug for en fil fra news:dk.binaer, bruger
> jeg Outlook Express, som jo fulgte med min Windows-installation.
> Skodprogram, synes jeg, men den kan klare denne opgave.

Johhh, den kunne jeg da egentlig også bare bruge, den ligger her jo
stadig, madammen bruger den vist når hun en sjælden gang får post.
Det er aldrig til at få de Quinder med på noget nyt, Thunderbird,
Firefox, trekanter, firkanter........ og jeg kunne blive ved hehe

hamselv herfra

Fra : Holst

Dato : 11-12-06 16:34

hamselv (dkmc) wrote:

> [...]
> Det er aldrig til at få de Quinder med på noget nyt, Thunderbird,
> Firefox, trekanter, firkanter........ og jeg kunne blive ved hehe

Det kan da egentlig også være, at der findes en extension til
Thunderbird, der gør, at den kan håndtere det. Det har jeg ikke lige
undersøgt. Andre kan måske byde ind her.

http://www.mozilla.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-06 17:14

Holst skrev:

>Det kan da egentlig også være, at der findes en extension til Thunderbird,
>der gør, at den kan håndtere det.

Der var en extension til en ældre version af thunderbird som med møje og
meget besvær kunne afkode delte meddelelser, men brugen af den var mere
besværlig end at have en regulær binær grabber a la powergrab
http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/f9f182eca6ec41c3?hl=da

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk