Inderdragt
Fra : Nikolaj M

Dato : 11-12-06 14:29

"Haj" NG

Er der nogen som har erfaringer med BodyGlove BG412 PacLite Undersuit
fra diveshopone.dk

link: http://www.diveshopone.dk/produktBlad.asp?pid=DRA23#

Evt anbefalinger på andre dragter i den billige ende?

/vh Nikolaj

Fra : Happy Diver

Dato : 11-12-06 15:58

Nikolaj M <m@rquart.dk> skrev:
> [...]
>
>link:
http://www.diveshopone.dk/produktBlad.asp?pid=DRA23#

>Evt anbefalinger på andre dragter i den billige ende?

Har ikke erfaring med inderdragten, men det der
med at 50gr varmer som 100gr ville jeg være
skeptisk overfor.

just my 2 cents

/HD

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-12-06 17:24

"Nikolaj M" <m@rquart.dk> skrev i en meddelelse
>"Haj" NG

>Er der nogen som har erfaringer med BodyGlove BG412 PacLite Undersuit
>fra diveshopone.dk

>Evt anbefalinger på andre dragter i den billige ende?

Jeg har brugt en N-diver SPX Pro som tynd sommerunderdragt
siden august i år og den har jeg været meget tilfreds med indtil nu.
Den er formentlig ikke varm nok til Januar-Marts,
men så har jeg en Flectalon 100 istedet.

Jeg dykker med en 2.5 mm compressed dragt.

Søren Arnvig