Sjov video med katte :)
Fra : Joaquim M. Nielsen

Dato : 11-12-06 13:39

Hejsa alle katte-elskere derude :)

Jeg deltager i en konkurrence på dr.dk/spam med en video. Stjernerne i
denne video er to sjove katte som jeg har animeret. Se videoen her:

http://portfolio.jokke-svin.dk/projects/sparetime/2006/numa/playmovie.htm

Og du må meeeeget gerne stemme på videoen her ("Numa Kat" hedder min.
Stem nederst på siden):

http://www.dr.dk/DR1/spam/Konkurrencer/konkurrence.htm

Med venlig hilsen
Joaquim M. Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-12-06 17:16

"Joaquim M. Nielsen" <jokkesvinKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Og du må meeeeget gerne stemme på videoen her ("Numa Kat" hedder min.
> Stem nederst på siden):
>
> http://www.dr.dk/DR1/spam/Konkurrencer/konkurrence.htm

Hmmm,
Nu blir jeg måske nok lidt træls, men...

Kan man virkelig hedde "jokkesvin"? (afsenderens navn), samtidig med at et
citeret link indeholder
ordet "spam", uden at bare én alarmklokke ringer?

Vi er jo før blevet præsenteret for syge videoer med halshuggede katte, og
hvad ved jeg......

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 17:35

"Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ordet "spam", uden at bare én alarmklokke ringer?
>
> Vi er jo før blevet præsenteret for syge videoer med halshuggede

Hej Poul

Joh, nu du siger det. For det første virker linket ikke, og for det
andet er mailen sendt fra dk.fritid-dyr-kat's hjemmeside, og jeg kan
ikke se nogen med afsenderens navn blandt profilerne, og for det
tredie er det godt nok nogle meget bizarre billeder man ser, hvis man
går ind på den side hvor der kan stemmes. Jeg tror at det er en
*meget* ung mand der gerne vil ha' lidt fest i gaden

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-12-06 17:46

Tove skrev bl.a.:

>Jeg tror at det er en *meget* ung mand der gerne vil ha' lidt fest i gaden

Hej Tove,

Måske, - men det lykkedes vist ikke.....
Vi skulle nok sende ham et håndklæde, så han kan blive tør bag ørerne?
- Nåh nej forresten,- den talemåde forstår han selvfølgelig heller ikke....

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-12-06 19:22

Poul F. Andersen <paogbaDETTE@oncable.dk> wrote:

<snip>

> Vi skulle nok sende ham et håndklæde, så han kan blive tør bag ørerne?
> - Nåh nej forresten,- den talemåde forstår han selvfølgelig heller ikke....

Jeg kunne nu godt se en animeret video på linket, men jeg bruger osse QT
på en Powerbook med Mac OS X.

En lille bemærkning. Der er en virus/orm i omløb som udnytter et
sikkerhedshul i Quick Time video player. Den huserer på Myspace og
omdirigerer til nogle pornosider - hvorfra "forfatteren" så modtager
betaling for antal besøgende.

Evt interesserede kan læse om mere ved at begynde med dette indlæg i
tråden: Myspace Quicktime patch scam or otherwise ?

--i nyhedsgruppen alt.comp.anti-virus:

: Newsgroups: alt.comp.anti-virus
: Subject: Myspace Quicktime patch scam or otherwise ?
: Date: Sat, 09 Dec 2006 10:25:25 GMT

Så de, der kritikløst bare klikkede på nævnte link, skulle nok ta' og
undersøge, om der ikke skete noget ubehageligt på deres 'putter.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 20:03

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Så de, der kritikløst bare klikkede på nævnte link, skulle nok ta'
> og undersøge, om der ikke skete noget ubehageligt på deres 'putter.

Jeg klikkede godt nok på quick time symbolet, men der skete ikke noget
mærkeligt på computeren. Det kan selvfølgelig nå at komme endnu. Jeg
tænker også mere på, at folk der benytter afstemningen skal skrive
deres e-mailadresse. Det kunne jeg aldrig finde på. Man behøver ikke
at opgive sin e-mailadresse overhovedet til sådan noget.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-12-06 20:15

Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

> Jeg klikkede godt nok på quick time symbolet, men der skete ikke noget
> mærkeligt på computeren. Det kan selvfølgelig nå at komme endnu.

Har du konto på Myspace? Indtil videre påvirker det vist kun dem.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 20:27

> Har du konto på Myspace? Indtil videre påvirker det vist kun dem.

Nej det har jeg godt nok ikke, men som Allan skriver i indlægget efter
dette er det vist legitimt nok, eftersom det er noget for unge på DR.
Hvor om alting er, så vil jeg til at se mig lidt bedre for inden jeg
klikker på noget der kan virke den mindste smule suspekt. Der er jo
pokkers meget i omløb på nettet af dårligdom for øjeblikket.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-12-06 20:43

> [...]

> klikker på noget der kan virke den mindste smule suspekt. Der er jo
> pokkers meget i omløb på nettet af dårligdom for øjeblikket.

Ja, for dig. Men som der står i en side tråd (Allan) så er videoen sent
til et ungdomsprogram på DR 1 TV's hjemmeside. Og det passer lige netop
med hvad Myspace er, et sted for unge.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 20:49

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 20:53

> [...]
> sent til et ungdomsprogram på DR 1 TV's hjemmeside. Og det passer
> lige netop med hvad Myspace er, et sted for unge.

Ok, hvad ved en gammel "nisse" som mig om den slags, der skal jo være
noget for alle aldre så det hele ikke bliver for kedeligt

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-06 21:11

> [...]
>
> Ok, hvad ved en gammel "nisse" som mig om den slags, der skal jo være
> noget for alle aldre så det hele ikke bliver for kedeligt

HeHe
Nu bliver vi vist allesammen nød til at se spam kl 1640 på dr1 her i morgen.
Ja for at se om filmen er med.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 17:58

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HeHe
> Nu bliver vi vist allesammen nød til at se spam kl 1640 på dr1 her i
> morgen.
> Ja for at se om filmen er med.
>
> Mvh Allan

Og nu hvor Joaqims film kun er kommet i finalen, Ja så må jeg følge med i
næste uge

Selvom det det var et smart trick at hente stemmer her.

Og jo, jeg ser skam spam, ja lidt nysgerig er man vel.
Mvh Allan fra 1967

Fra : sulejma

Dato : 12-12-06 01:17

> [...]
> godt nok nogle meget bizarre billeder man ser, hvis man går ind på den
> side hvor der kan stemmes. Jeg tror at det er en *meget* ung mand der

Sikkert - sjov er filmen ikke.

Sulejma

> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats
> (Irish proverb)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-06 20:07

> [...]
> ordet "spam", uden at bare én alarmklokke ringer?
>
> Vi er jo før blevet præsenteret for syge videoer med halshuggede katte, og

Videoen virkede fint her, Og er flot animeret.
Nu er spam et ungdomsprogram på dr1 tv, hvor der er muglighed for at vinde
præmier.
En af opgaverne er i denne uge at lave en animation, eller optage sig selv
til dette musiknummer.

Mvh Allan