Charter-hotel.dk - bedøm dine ferie hotell~
Fra : Jesper Andersen

Dato : 11-12-06 13:30

Hejsa derude...
Jeg er kommet på en ide til en ny hjemmeside portal og er i fuld gang
med projektet...

Hvem kender ikke det, at sidde og kigge på ferie, og skal vælge
hvilket hotel man vil bo på. Efter rejseselskabernes kataloger og
beskrivelse er alle hoteller næsten 5 stjernet.

Jeg har nu prøvet et par gange hvor hotellet ikke levede op til
beskrivelsen og hvad gør man så ? Tja... med denne hjemmeside kan man
være med til at advare andre, eller for den sags skylde anbefale andre
et hotel.

Alt på siden er gratis og det skal ses som et samlingssted for dem der
tager på charter ferier.

Lad os se om vi ikke kan få gang i siden og lad mig høre jeres mening
?

Se siden her: www.charter-hotel.dk

Mvh
Jesper Andersen

Fra : Bjarne

Dato : 11-12-06 13:48

Jesper Andersen skrev:
> [...]
> tager på charter ferier.
>
> Lad os se om vi ikke kan få gang i siden og lad mig høre jeres mening

God fornøjelse

Du bør dog lige tjekke retskrivningen i bedømmelsesoverskrifterne.

Jeg kunne godt tænke mig en måling af støjgener. Støjgener kan være en
plage mange steder.

Bjarne

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 11-12-06 14:06

Hej

en rigtig god ide. Der findes allerede en engelsksproget,
www.tripadvisor.com. Den er meget bred, og kan være lidt vanskelig at hitte
rundt i, men er generelt værd at anbefale,

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
.... rejsebeskrivelser fra hele verden ....

Fra : Jesper Andersen

Dato : 11-12-06 14:11

Hej Kenneth,
Kender godt siden, men synes den er meget forvirrende.
Nu har jeg prøvet at lave en side noget lignende og på dansk og så må
vi se om det er noget folk vil bruge.
Det må tiden vise...

Mvh
Jesper

Fra : Jes Bastholm

Dato : 11-12-06 14:38

"Jesper Andersen" <jaREMOVE@sindby.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg prøvet at lave en side noget lignende og på dansk og så må
> vi se om det er noget folk vil bruge.

Hvor har du hotelnavnene fra? Jeg ville lige tjekke det seneste charter
hotel jeg har boet på, men det var der ikke. Jeg rejste med Apollo til
Samos....

Jes

Fra : Jesper Andersen

Dato : 11-12-06 15:14

Hej Jes,
Jeg har desværre ikke nået at lægge alle selskabernes hotelnavne ind,
men det kommer med tiden.
Det er et arbejde der tager meget lang tid, da man ikke bare lige kan
kopier det fra selskabernes sider.
Men du kan selv oprette et hotel og på den måde være med til at
udbygge vores system.

Mvh
Jesper