Hyyyyyyyyyyl
Fra : Posti

Dato : 26-06-01 20:54

....siger min bagbremse

Hvad kan jeg gøre ?

tage klodserne af og slibe dem med sandpapir eller hva ??

På forhånd tak !

Posti

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 26-06-01 21:01

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev > ...siger min bagbremse

> Hvad kan jeg gøre ?

Prøv at gi' bremseklodserne kobberfedt på bagsiden og siderne. Endelig
ikke på selve bremsebelægningen. Det plejer at hjælpe på hyleriet.

Susanne

Fra : Steen Th. Pedersen

Dato : 27-06-01 13:26

> Prøv at gi' bremseklodserne kobberfedt på bagsiden og siderne. Endelig
> ikke på selve bremsebelægningen. Det plejer at hjælpe på hyleriet.

Jeg tror nu også at hyleriet fra bremserne vil forsvinde hvis man nøjes med
at putte kobberfedt på belægningen.

At det så ved første køretur vil medføre et hyl fra "piloten" skal man ikke
tage så nøje. Det sker kun den ene gang

Mvh Steen

Fra : Posti

Dato : 27-06-01 19:16

tak for rådet det vil jeg prøve

jeg troede dog at lyden kom fra skive/klods

Posti

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 00:05

Posti <Posti@indbakke.dk> skrev i en
> tak for rådet det vil jeg prøve
> jeg troede dog at lyden kom fra skive/klods

Det er det også; men hvis ingen af delene kan vibrere (skiven gør det
ikke og klodsen er "klistret fast"!), så kan der jo ikke opstå nogen lyd
!!

--
Armand.

Fra : Martin Poll

Dato : 26-06-01 21:07

"Posti" <Posti@indbakke.dk> wrote in message
> ...siger min bagbremse
>
> Hvad kan jeg gøre ?

Syntes at der var en herinde der foreslog at smørre bagsiden af klodserne
med kobberfedt.

Med venlig hilsen
Martin Poll
GPZ500S

Fra : Mich@el

Dato : 26-06-01 21:28

Hej Martin.

Martin Poll wrote:

> Syntes at der var en herinde der foreslog at smørre bagsiden af klodserne
> [...]

Æhhhhh - Jaaaa. 7 Min før dette indlæg. (;-¤)

Rødme mode ON

Susanne Susanne, jeg e..... Susanne ))

Rødme mode OFF.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Martin Poll

Dato : 26-06-01 21:46

"> Martin Poll wrote:

> Æhhhhh - Jaaaa. 7 Min før dette indlæg. (;-¤)
>
> Rødme mode ON
>
> Susanne Susanne, jeg e..... Susanne ))
>
> Rødme mode OFF.

Hej Micl@el

Søge mode ON

Prøvede at finde det gamle indlæg om det samme emne

Søge mode On for now 6 min Do you still wanna search ?

Søge mode OFF
Skrive mode ON
Skrive, skrive, skrive.
Skrive mode OFF

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 26-06-01 22:12

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev
> Rødme mode ON
>
> Susanne Susanne, jeg e..... Susanne ))
>
> Rødme mode OFF.

Jeg ved snart ikke, om jeg skal klage til mine forældre over mit navn
eller til dem, der skrev den forbandede sang

--
Susanne

Fra : Christian Stidsen

Dato : 26-06-01 23:00

> "Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev

> Jeg ved snart ikke, om jeg skal klage til mine forældre over mit navn
> eller til dem, der skrev den forbandede sang

Prøv kirkebogsføreren i det sogn hvor du blev døbt!
:))

Christian

--
FZS600

Fra : Sand

Dato : 27-06-01 07:16

"Posti" <Posti@indbakke.dk> wrote in message
> Hvad kan jeg gøre ?
Der findes specielt "anti-hyle"-tape, som skæres til klodsen og klistres
på bagsiden.
tapen absorberer de vibrationer, som laver hyleriet.
Det har virket fortræffeligt på mine forreste skiver i 1 års tid.

Mvh. Sand
høje omdrejninger! "

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 27-06-01 13:59

Posti <Posti@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JK5_6.3303$MT.458398@news000.worldonline.dk...
> ...siger min bagbremse
>
> Hvad kan jeg gøre ?

Fjern katten.

Anders

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 23-07-01 11:59

Næ! Du skal smøre en læillesmule kobberfedt på bagsiden af klodserne.

mvh.

--
Lars Bo Johansen
Jernbanegade 8a