Så er der sex-schlagermusik
Fra : ThomasB

Dato : 10-12-06 22:37

Så er der sex-schlagermusik, eller det vil sige at det er ved at være
gammelt.

http://www.dariovonslutty.dk/

Dario Von Slutty skriver om sin mission:
"Rør ved hinanden, elsk hinanden, elsk MED hinanden! Kom hinanden ved, kom
MED hinanden! Ikke bare komme sammen, l skal KOMME sammen! Kom hinanden ved
og med det mener jeg FYSISK! Ingen slatne håndtryk -giv en ordentlig
krammer! -snav, ved gud, hinanden i knæ om nødvendigt, -og vær ikke nærig
med tungen!

Verden er blevet så upersonlig og egocentreret, internet.dating!!! MÅ JEG
VÆRE FRRRI!!!

Jeg siger ikke I skal gøre som jeg, jeg er jo extrem, det ved jeg godt -det
skyldes min opvækst, men gå dog i min retning! Verden vil blive bedre!!!

Elsk mig, had mig, men tag stilling -gerne en rigtig fræk stilling!!! "

Der er lidt smagsprøver her:
http://www.dariovonslutty.dk/sehoer/hoermusikken.html

Sædvalsen kan anbefales

Mvh Thomas