cdripper 1530
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 10-12-06 22:17

Hej

Jeg skrev tidligere her på listen at jeg havde problemer med min maine coon
Gaia,at jeg ikke kunne holde hende uden jeg fik krat mærker.Det er endelig
begyndt og hjælpe,efetr hun aldrig har været løftet på,er det begyndt og ske
jeg kan holde hende.Jeg har været ude med hende i snor idag,og hun sagde
ingen ting til og blive løftet på.Og jeg er blevet rigtig glad,at hun
endelig har givet mig lov til og løfte hende.Jeg gav hende et par dage til
og komme selv og vil blive kælet for,og hun ligger op af mig om natten.Og en
gang imellem kan hun vække mig om natten,fordi hun gerne vil havde jeg kæler
for hende.Og hun har det rigtig godt sammen med min lille drillepind Mille
som på samme alder nemlig 19 uger imorgen.

Og jeg har også fået sat en lille grave pind ved Chilli der står hendes navn
på,og vil altid mindes om hende ved og ligge en lille buket.Savner hende
stadig og det vil jeg altid gøre,for alle de minder siden hun var lille.

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hanne Engermann

Dato : 10-12-06 23:32

Det var en dejlig melding.
Godt, hun endelig har fået tillid til dig. Man kan nemlig opnå meget med
tålmodighed, ro og kærlighed, og det føler hun, du giver hende.

Nu må du endelig skrive af og til, hvad der fortsat sker med de 4-benede.

Fortsat held og lykke og venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 10-12-06 23:56

> [...]
> tålmodighed, ro og kærlighed, og det føler hun, du giver hende.
>
> Nu må du endelig skrive af og til, hvad der fortsat sker med de 4-benede.

Helt enig - jeg har også lært min Gia at gå med sele, og at blive løftet
på - det tager lidt tålmodighed, men når katten opdager, at det kun er
lidt ad gangen, og så lidt mere, og det gør ikke ondt - så kommer man
langt - med en tryg, glad kat.
Held og lykke med det, Lilian, det lyder skønt - man bliver glad af at
have sådan en langhåret misling
Dejligt at høre om, når tingene lykkes
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-12-06 11:01

"Lilian Nielsen" <lilian@oz2ctu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hendes navn på,og vil altid mindes om hende ved og ligge en lille
> buket.Savner hende stadig og det vil jeg altid gøre,for alle de

Hej Lillian.

Det er rigtig rart at høre at det går godt med Gaia. Jeg var næsten
klar over, at det kun var et spørgsmål om lidt tid, inden hun var
blevet vant til din måde at gøre tingene på. De MC'er er jo nogle
pragtkatte og smukke så det vil noget.

Det var også dejligt for Mille at få en legekammerat, det betyder
meget.

Held og lykke med dem begge to. Glæder mig til at se billeder af dem
sammen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats