helicoil sæt?!
Fra : msg1979@gmail.com

Dato : 10-12-06 18:54

Arghh nu er jeg og en bekendt ved at gøre en mc i satnd. Den forrige
ejer har spændt alle tændrørerne for meget :( med det resultat at
det ene ikke mere tager fat :(

Jeg går ud fra det kan fikses med et helicoil sæt? Eller er der andre
metoder?

Er de rnogen der har et sådan sæt jeg kan låne? Dvs med bor og hele
molevitten. Har kun boremaskinen selv.

S.G :(

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-12-06 19:36

>Er de rnogen der har et sådan sæt jeg kan låne? Dvs >med bor og hele
>molevitten. Har kun boremaskinen selv.

louis tager kun ca. 50 euro for et sæt.
Så har man det også til næste gang.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-12-06 07:07

> Jeg går ud fra det kan fikses med et helicoil sæt?
> Eller er der andre metoder?
> Er de rnogen der har et sådan sæt jeg kan låne?

Hej Sebastian

Der er flere forskellige sæt der kan fixe et gevind. Vi skal vide hviklket
gevind det er. Hvad for et bogstav starter tændrøret med?

A = 18mm B = 14mm C = 10mm D = 12mm

Jeg har et 14mm sæt. Det samme har Louis vare nummer 10003856

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 12-12-06 18:01

Jeg går ud fra det kan fikses med et helicoil sæt? Eller er der andre
metoder?

Er de rnogen der har et sådan sæt jeg kan låne? Dvs med bor og hele
molevitten. Har kun boremaskinen selv.

Hej SG

Biltema har et billigt sæt 18-144 med snittap og nogle indsatse i 14 mm.
Pris kun kr. 64,90. Men om det er noget værd, ved jeg sgu ikke. Men lad os
høre hvis du gør forsøget.

Ivan Bartholin Nielsen

Honda CB 500 four 1971 - når jeg kører med stil.
Yamaha DT 175 1991 - når jeg kører for sjov
Renault Modus 1,5 Dci 2005 - når jeg vil køre billigst

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : S.G

Dato : 14-12-06 20:27

Hvor i landet er du fra evt?

Fra : S.G

Dato : 14-12-06 20:27

Skal jeg lige have tjekket. Det er fra en gsxr250.æ De er sq så
forskruet er de :(

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-12-06 07:21

Skal jeg lige have tjekket. Det er fra en gsxr250.æ De er sq så
forskruet er de :(

Hej Sebastian

En GSX-R 250 bruger DR8ES. Altså har den 12mm gevind. Jeg er medlem af PMC.
Hvor plejer vi at holde til?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85