S: Bauer Capitano kompressor
Fra : Frank Andersen

Dato : 10-12-06 17:50

Kompressor Bauer Capitano

140 ltr/min, med 4HK el-motor, samt 5HK Honda benzinmotor (kan derfor
benyttes til rejsekompressor)

Årgang 1988, kørt kun 650 timer, overholdt alle eftersyn, med påmonteret
Nitrox filter.

De første 12 år arbejdede kompressoren med at fylde vores finnesvømmeres
flaske, og kompressoren stod i svømmehallens teknikerrum, tørt og lunt. De
sidste 6 år har den været brugt som backup kompressor for vores større 240
liters.

Kompressoren sælges grundet køb af større 420 ltr kompressor (vi har ikke
brug for 3...)

Skriv for pris og billeder.

Mvh
Frank Andersen
Sportsdykkerklubben Cimbrerne, Hadsund

Fra : kb

Dato : 10-12-06 21:33

Har prøvet at kontakte din E-mail uden held
send pris og billeder
hilsen
Kim Brandhøj
Krabben mors
kbrandhoj@hotmail.com

Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-12-06 21:57

Jeg vil også gerne have en pris og billeder.

Mvh.
Henrik
henrik_h_jensen@hotmail.com

Fra : Frank Andersen