Årets 1. vinterssolsdag -> til al
Fra : Snusken

Dato : 10-12-06 16:45

Til oplysning pr. 10. dec. blev den nye kobling på MZ ETZ 250+ sidevogn
afprøvet idag => og det til en pænt lavtstående vintersol lige i
visiret, (lidt) undskyld til dem, som må undvære det oplevelsen,

/eric

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-12-06 17:00

> Til oplysning pr. 10. dec. blev den nye kobling på MZ ETZ 250+ sidevogn
> afprøvet idag => og det til en pænt lavtstående vintersol lige i visiret,
> (lidt) undskyld til dem, som må undvære det oplevelsen,

kan supplere med at DTéren fik plade på i igår, og har kørt små 100km igår
og idag.
den er skidesjov sådan en lille offroader.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Snusken

Dato : 10-12-06 17:29

> kan supplere med at DTéren fik plade på i igår, og har kørt små 100km igår
> og idag.
> den er skidesjov sådan en lille offroader.
Ja, der mangler ligesom nogle naturoplevelser med sol og lugte/dufte,
hvis der ikke var en motor+cykel mulighed heele den laange vinter igennem,,

/erik

Fra : flopper

Dato : 10-12-06 17:41

Snusken kom med denne ide:
> Ja, der mangler ligesom nogle naturoplevelser med sol og lugte/dufte, hvis
> der ikke var en motor+cykel mulighed heele den laange vinter igennem,,
>
> /erik

Også nordkysten af sjælland var pragtfuld i dag bare så i ved det
alle jer der har været hurtige og om hyggelige med af få kræet pakket
ind

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-12-06 21:12

"afprøvet idag"

Jeg kører hver dag til og fra arbejde på min MZ + sidevogn. Så jeg er heller
ikke gået helt i hi. Dog er mine sommerMC'er for længst "pakket ned"

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.