smirnoff ice
Fra : Helle

Dato : 10-12-06 12:08

mon der er en der har opskriften på smirnoff ice, eller bare noget der
ligner ?

mvh
Helle

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Spang

Dato : 10-12-06 13:00

"Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> skrev

> mon der er en der har opskriften på smirnoff ice, eller bare noget der
> ligner ?

Ja, det er ganske enkelt.:

Køb en flaske vodka og en flaske Lemon, bland selv.

Det er Smirnoff ice!

At du kan købe en Smirnoff Ice til 20 kr. for 25 cl. er
blot en "forædling", altså firmaet blander det for dig, og
du betaler en GIGANTISK overpris for det.

Spang

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 18:24

> [...]
> blot en "forædling", altså firmaet blander det for dig, og
> du betaler en GIGANTISK overpris for det.

Over pris ?

Hvor vil du købe en flaske vodka og en flaske lime for UNDER 20 kr ?

Det sted vil jeg gerne kende...

\Jan

Fra : Dorthe

Dato : 10-12-06 18:59

Jan Pedersen skrev:

> Over pris ?
>
> Hvor vil du købe en flaske vodka og en flaske lime for UNDER 20 kr ?
>
> Det sted vil jeg gerne kende...
>
> \Jan

Nu bliver der jo mere end 25 cl. af en flaske vodka og en flaske
lemon....der bliver ca. 2,25 liter Og det må kunne gøres for under
160 kr

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 19:34

> Nu bliver der jo mere end 25 cl. af en flaske vodka og en flaske
> lemon....der bliver ca. 2,25 liter Og det må kunne gøres for under 160
> kr

Ja men hvis du kun skal bruge et stk....

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-12-06 20:26

On Sun, 10 Dec 2006 19:33:50 +0100
"Jan Pedersen" <har ingen> wrote:

> Ja men hvis du kun skal bruge et stk....

så kan man heldigvis sætte proppen på både lime og vodka flasken.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Helle

Dato : 10-12-06 21:47

Hvor meget skal der i af hver?

lyder jo næsten for nemt.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-12-06 07:08

"Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> on søndag 10. december 2006 at 21:46 +0100
wrote:
>Hvor meget skal der i af hver?
>
>lyder jo næsten for nemt.

1 vodka 3-4 lemon, vil jeg gætte på - men har ikke selv testet det. Har
smagt omtalte sprutsodavand en enkelt gang og det var da noget sødt stads

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311