Spillestol - hvor? (Gaming chair)
Fra : Gert Kethmer

Dato : 10-12-06 08:35

Hejsa . . .

Hvor kan man i Danmark købe en "spillestol" til bilspil - altså en "gaming
chair" med plads til rat, pedaler og gearskifte . . . og med højtalere i
ryglæn el.lign.?

Er der nogle sider eller artikler som viser en test?

Gert
______________
gert@kethmer.dk
Tel. 59 31 73 73
Mob. 30 75 60 56

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jubii

Dato : 10-12-06 12:01

On Sun, 10 Dec 2006 08:35:06 +0100, "Gert Kethmer" <gert@kethmer.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>chair" med plads til rat, pedaler og gearskifte . . . og med højtalere i

Jeg tror flere køreskoler har sådan een.

>Er der nogle sider eller artikler som viser en test?
>

>Gert
>gert@kethmer.dk
>Tel. 59 31 73 73
>Mob. 30 75 60 56

>Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
>Den har indtil videre sparet mig for at få 2927 spam-mails
>Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
>Hent en gratis SPAMfighter her.

Tag og fjern dit spam.