World og warcraft kontoer
Fra : keldo

Dato : 09-12-06 18:57

Skal man nødvendigvis købe en ekstra version af WOW for at lave en ny konto
så begge unger kan spille mod hinanden. Kan jeg ikke bare installere spillet
på 2 pc´er og herefter oprette to kontoer og logge på.....?

RK

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-12-06 19:31

keldo wrote:

> Skal man nødvendigvis købe en ekstra version af WOW for at lave en ny
> konto så begge unger kan spille mod hinanden.

Jeps

> Kan jeg ikke bare installere spillet på 2 pc´er og herefter oprette to
> kontoer og logge på.....?

Nope

Jeg har dog ikke prøvet .)
Men jeg vil formode at der går fuldstændig ged i opdatering af skillz etc

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Martin T.

Dato : 09-12-06 20:08

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
spillet
> på 2 pc´er og herefter oprette to kontoer og logge på.....?

Din serial er bundet til din konto. Da du ikke har 2 serials kan du
naturligvis ikke oprette flere konti.

Så du må desværre købe 2 spil.

Kan de ikke fås til 100kr ?

Mvh
Martin T.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-12-06 21:40

Martin T. <ThodeREMOVE@besked.com> skrev i
457b0974$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk :
> "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
>
> Din serial er bundet til din konto. Da du ikke har 2 serials kan du
> [...]

200,-

Og så er det jo også lige en hund (næsten) mere hvér måned
i abonnement.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Henik Nielsen

Dato : 10-12-06 00:30

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message

> 200,-

149,- i Fona pt.

> Og så er det jo også lige en hund (næsten) mere hvér måned
> i abonnement.

Ja, det slipper man ikke for... Men det er helt ærligt billigt for så mange
timers underholdning/passivisering af ungerne =)

Mvh. Henrik

Fra : Peter T.

Dato : 10-12-06 01:10

Henik Nielsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ja, det slipper man ikke for... Men det er helt ærligt billigt for så
> mange timers underholdning/passivisering af ungerne =)

Ja. De (og vi andre) slipper da for at hænge på gadehjørnerne og lave
ballade. Det er sjovere i cyber. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : keldo

Dato : 10-12-06 14:15

"Henik Nielsen" <prozac@LUSKmachinery.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, det slipper man ikke for... Men det er helt ærligt billigt for så
> mange timers underholdning/passivisering af ungerne =)

....endvidere sidder de passivt ned hele dagen, hvilket bringer deres
forbrænding ned til et minimum, hvilket nedsætter deres behov for mad en
del. Når jeg tænker over det, giver det nok overskud i sidste ende.....