Forandring fryder ......
Fra : Knud Dam

Dato : 09-12-06 18:25

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-12-06 18:28

On Sat, 9 Dec 2006 18:25:19 +0100, "Knud Dam"
<danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> wrote:

Hej Knud.

>www.knuddam.dk
>
>http://www.dfmc.dk/?id=697

Den ser "ond" ud.
Tillykke.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-12-06 18:35

> www.knuddam.dk
>
> http://www.dfmc.dk/?id=697
>
> ; - )
>
> KD FZ1-S 2006
Hej Knud,

tillykke med den, glæder mig til at se den ved skovsøen

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : MKS - 74

Dato : 09-12-06 19:08

On Sat, 9 Dec 2006 18:34:50 +0100, "Thomas Jensen"
<thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

>tillykke med den, glæder mig til at se den ved skovsøen

Der _var_ nu ellers noget ganske særligt over en enarmet bandit på
en....bandit, Fazer er det ikke blød lakrids eller noget, men ok da -
tillykke med den Knud!

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Peter

Dato : 09-12-06 18:51

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> wrote in message
> www.knuddam.dk
>
> http://www.dfmc.dk/?id=697

Flot mc! Held og lykke med den.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Mureren

Dato : 09-12-06 19:25

> www.knuddam.dk
>
> http://www.dfmc.dk/?id=697

Tillykke

Den er sgu' velfortjent!
Hvad havde Banditten kørt (mc'en altså!!!)?
Og var der noget der tog livet af den, eller var det bare tid til
forandring?

Mvh.
Mureren
PISHAMRENDE misundelig :-|

Fra : Knud Dam

Dato : 10-12-06 09:24

"Mureren" <mureren_tag_det_vaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er sgu' velfortjent!
> Hvad havde Banditten kørt (mc'en altså!!!)?
> Og var der noget der tog livet af den, eller var det bare tid til

Tak (til jer alle) !!

Banditten har kørt 158 kkm og lever i bedste velgående.

Har netop fået omlakeret tank og plastic, motoren har kørt 58 kkm og lejer
ved kronrør og bagsvinger er skiftet sidste år, så den er stadig på toppen.

Misundelig - kan jeg tolke, at det er på tide, du får dig en gade-mc igen ?

; - )

KD

Fra : Mureren

Dato : 10-12-06 10:19

> Banditten har kørt 158 kkm og lever i bedste velgående.

Stærkt!
(men nu er det jo også et lille olieraffinaderi du har i Banditten, den
bruger jo ikke olie

> [...]
> toppen.
>
> Misundelig - kan jeg tolke, at det er på tide, du får dig en gade-mc igen

Den går vist ikke
Har lige købt en Ford S-Max van, og jeg er ikke længere egnet til at køre mc
på gade, det skal gå _for_ stærkt før jeg synes det er sjovt...

Kan du "genbruge" din "ombygningstilladelse", og den sagkyndige der i sin
tid godkendte dig/mc'en, eller er det helt fra Adam og Eva igen?

Mvh.
Mureren

Fra : Knud Dam

Dato : 10-12-06 11:09

> Den går vist ikke
> Har lige købt en Ford S-Max van, og jeg er ikke længere egnet til at køre
> mc på gade, det skal gå _for_ stærkt før jeg synes det er sjovt...

ØV ! Ville ellers godt have haft dig med til Assen en gang ...... (flot bil,
iøvrigt)

> Kan du "genbruge" din "ombygningstilladelse", og den sagkyndige der i sin
> tid godkendte dig/mc'en, eller er det helt fra Adam og Eva igen?

Der er umiddelbart styr på det.

; - )

KD

Fra : Steen E.

Dato : 10-12-06 19:55

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> www.knuddam.dk
>
> http://www.dfmc.dk/?id=697
>
> ; - )
>
> KD FZ1-S 2006

Den bli'r du glad for - F1'eren er en fed kombination af fart og komfort ..
det ser ud som om der ikke er Mez3 dæk på den ? Ellers skift dem - den kører
helt anderledes med fx. Michelin Road ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Knud Dam

Dato : 10-12-06 20:10

"Steen E." <steen-e*fjern*@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> .. det ser ud som om der ikke er Mez3 dæk på den ? Ellers skift dem - den
> kører helt anderledes med fx. Michelin Road ?

Hej Steen.

Jeg glæder mig !

Der er et nyt Michelin Pilot Sport bag og Bridgestone 090 for.

Jeg forventer at prøve med Pilot Road bag og Pilot Power for, når der skal
skiftes.

Det har jeg været glad for på Banditten.

; - )

KD