7110 og CARK-91
Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-06-01 20:09

Efter at have brugt et Panasonic handsfree sæt i mange
år, har jeg nu fået et Nokia CARK-91 installeret. Telefonen
er en 7110.

Jeg synes ikke det spiller helt så godt som jeg er vant til, men
det kan skyldes min uvidenhed.

Hvordan får jeg klappen på telefonen ned mens den sidder
i holderen? Eller er der en fidus hvorved man kan sætte
telefonen i med klappen nede?

Hvordan får man telefonen til selv at løfte røret efter f.eks.
3 ring? Det er utrolig upraktisk at skulle fumle ved telefonen
for at besvare et opkald.

Er der ingen menu til styring af handsfree funktioner? Jeg
har ledt forgæves med telefonen monteret, men intet fundet.

Ole Thomsen

Fra : GiWeo

Dato : 27-06-01 15:06

Hejsa

>Hvordan f}r jeg klappen p} telefonen ned mens den sidder
>i holderen? Eller er der en fidus hvorved man kan s{tte
>telefonen i med klappen nede?

Skub den med med tommelfingeren n}r den sidder i holderen !

>Hvordan f}r man telefonen til selv at l|fte r|ret efter f.eks.
>3 ring? Det er utrolig upraktisk at skulle fumle ved telefonen
>for at besvare et opkald.
>
>Er der ingen menu til styring af handsfree funktioner? Jeg
>har ledt forg{ves med telefonen monteret, men intet fundet.

Du skal ind i den menu der heder profiler, og derefter tilpas.
S} er der ogs} noget der hedder Autosvar.

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Ole Thomsen

Dato : 27-06-01 16:04

"GiWeo" <do@not.mail> wrote

> Skub den med med tommelfingeren n}r den sidder i holderen !

Tak, det fungerer faktisk glimrende. Jeg er dog
lidt bekymret for at slide p} l}semekanismen, den
er ikke 100% stabil i forvejen.

Ahaaaa. En "Bil profil".

Du har reddet min dag.

Ole Thomsen

Fra : GiWeo

Dato : 27-06-01 18:24

Hejsa

>Tak, det fungerer faktisk glimrende. Jeg er dog
>lidt bekymret for at slide p} l}semekanismen, den
>er ikke 100% stabil i forvejen.

Ja, man er lidt nervøs de første ar gange
>Ahaaaa. En "Bil profil".
>Du har reddet min dag.

Herregud, skal der ikke mere til

--