Kryptering af fil med digital signatur
Fra : tiede

Dato : 09-12-06 13:16

Hej,

Er der nogen der kender til et program, som man kan benytte til at
kryptere filer med sin digitale signatur?

/Kim

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-12-06 16:11

tiede <kimtiede@gmail.com> wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen der kender til et program, som man kan benytte til at
> kryptere filer med sin digitale signatur?

Outlook.

Fra : tiede

Dato : 09-12-06 21:43

Hej Axel,

> Outlook.

Outlook kan vel ikke bruges til at kryptere en enkelt fil, men kun
filer som er vedhæftet en mail. Jeg tænkte mere på et uafhængigt
program, som givet et X.509 certifikat kan kryptere en fil.

/Kim

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-12-06 22:53

> [...]

> filer som er vedhæftet en mail. Jeg tænkte mere på et uafhængigt
> program, som givet et X.509 certifikat kan kryptere en fil.

OK. Har du prøvet Google?

F.eks finder

Results 1 - 1 of 1 for "encrypting files with X.509". (0.25 seconds)

denne:

http://www.certum.pl/download/index_eng.html

Men du kunne osse variere søgning lidt.

Fra : gil

Dato : 09-12-06 23:06

http://www.eldos.com/c4/c4files/index.php

--
gil

Fra : tiede

Dato : 10-12-06 10:11

> OK. Har du prøvet Google?
>
> F.eks finder
>
> Results 1 - 1 of 1 for "encrypting files with X.509". (0.25 seconds)

> [...]

Jeps... Har prøvet google, men google er desværre ikke en garanti for
at finde god software Jeg tænkte mere på, om der var noget
software der kunne anbefales fremfor andet. Måske jeg ikke var helt
klar i spørgsmålet.

Nogle derude der har erfaring med brug af software til kryptering med
x.509 og som kan anbefale? Findes der noget open source software, som
kan løse opgaven?

/Kim

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 10-12-06 12:02