katten tisser ikke
Fra : Lone Mikkelsen

Dato : 09-12-06 07:10

Hej

Ja jeg ville bare sige at nu har vi stillet en katte bakke op inde i stuen,
og nu er det ca en uge siden den sidst har lavet noget her inde. Det er bare
så dejligt.
Vi var godt nok tæt på at gøre noget drastisk med den kat.
De 2 stole som den har tisset i , har vi måtte skille os af med, så her er
lidt tomt men det gør ikke noget.
Så nu er alle glade.
I skal ha mange tak fordi i kom med råd og ideer, det gjorde at vi lige gav
den en chance til. Dejligt

Hilsen
Lone

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-12-06 10:50

Lone Mikkelsen <lone.nielsen@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> her er lidt tomt men det gør ikke noget.
> Så nu er alle glade.
> I skal ha mange tak fordi i kom med råd og ideer, det gjorde at vi

Det lyder som en rigtig god begyndelse. De er såmænd ikke så længe om
at få det lært de små

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hanne Engermann

Dato : 09-12-06 13:00

> [...]
> Så nu er alle glade.
> I skal ha mange tak fordi i kom med råd og ideer, det gjorde at vi lige gav

Det var da en god tilbagemelding - Så langt, så godt
Nu ser jeg bare frem til, at I også fortæller, at hun er blevet
neutraliseret og også har fået en legekammerat, for så er det først
rigtigt godt

PS: Og så må I ikke fortvivle, hvis der sker et lille "uheld" af og til.
Det hænder skam også for os andre med katte. (Vask af med eddikevand,
det fjerner lugten).

Fortsat held og lykke - venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar