mangler en til lidt dejlig fælles onani
Fra : kim holm

Dato : 08-12-06 23:49

Mangler en til lidt fælles onani du må være fra 16 op til 60 år gammel, selv
er jeg 52 og fra albertslund

pc-doktoren@mail.dk

Fra : ThomasB

Dato : 08-12-06 23:53

"kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mangler en til lidt fælles onani du må være fra 16 op til 60 år gammel,
> selv er jeg 52 og fra albertslund

Denne gruppe er ikke beregnet til opslag.

Så når du spammer vores gruppe med dine reklamer, har vi ret til at håne og
gøre nar af dig.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-12-06 11:09

On Fri, 8 Dec 2006 22:49:20 -0000 "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> sent
the following smoke signals:

>Mangler en til lidt fælles onani du må være fra 16 op til 60 år gammel, selv
>er jeg 52 og fra albertslund

Mødested: Stine Sommers have efter mørkets frembrud...

Nej, seriøst så hører dit indlæg hjemme i news:dk.opslag.personlige
fremfor herinde. Med mindre at du med indlægget ønsker at debattere
emnet fællesonani...

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:43

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Nej, seriøst så hører dit indlæg hjemme i news:dk.opslag.personlige
> fremfor herinde. Med mindre at du med indlægget ønsker at debattere

JEg hr prøvet telefonsex med en meget æggende dame der sporede sig ind
på mine SM-fantasier - selvom jeg har løbet hornene af mig mht erotik
så husker jeg fællesskabet om fantasier som ret spændende

"Den ene søger en fødselshjælper til sine tanker, den anden en, som
han kan hjælpe: sådan opstår en god samtale. Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:40

"kim holm" <pc-doktoren@mail.dk> wrote in message

> Mangler en til lidt fælles onani du må være fra 16 op til 60 år
> gammel, selv er jeg 52 og fra albertslund
>
> pc-doktoren@mail.dk

Ring 35861000 , omend jeg ikke rejser til Albertslund men det er
sjovere at gå til koncert og film med andre end alene og hvis jeg ikke
føler risiko for overgreb ved at være alene med fremmed så måske det
sku prøves en enkelt gang og uden anden berøring end indledende
goddag-håndryk

Fra : sdsf

Dato : 10-12-06 20:57

> [...]
> risiko for overgreb ved at være alene med fremmed så måske det sku prøves
> en enkelt gang og uden anden berøring end indledende goddag-håndryk
Sædblærespændingen må nu være eksploderende!

Fra : Bænni

Dato : 11-12-06 08:16

sdsf wrote:

> Sædblærespændingen må nu være eksploderende!

du er jo pisse misundelig!!!

--
Bae9

- overgir sig aldrig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-12-06 18:05

Bænni wrote:

> du er jo pisse misundelig!!!

man skal være mere end almindelig speciel for at være misundelig på
fællesonani med BW ...

Faktisk suicidal ...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 08:26

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> man skal være mere end almindelig speciel for at være misundelig på
> fællesonani med BW ...
>

> Faktisk suicidal ...

Engang mødte en ufrugtbar ægtemand hos mig for at modtage en sædprøve
til sin kone
Min kone og jeg så tydeligt at der var øjenkontakt og flirt mellem de
to.
Da sæddonor gik ned i min beskidte kælder for at onanere, og donor
havde smækket døren bag sig, sagde ægtemanden til os "Er det OK, at
jeg går med" og det ragede da ikke os, og to minutter senere kom de op
med julelys i øjnene og samme sommer fik vi tilbagemelding om at
ægtemanden og konen havde fået deres livs største ønske opfyldt,
graviditet

Det var før AIDS kom på banen, men et år senere ringede en ven til
donoren og kaldte mig uansvarlig fordi jeg tillod at hans kæreste var
donor hos mig, og da min kone var lægesekretær og var på forkant med
karposis sarkom forskningen på sin arbejdsplads , Finsen Instituttet,
så sortlistede jeg donor af to grunde på dette tidspunkt - men det er
det nærmeste jeg har været fælles-onani, udover som teenage-spejder,
hvor jeg ikke selv var kønsmoden.
JEg fik indtryk af at det kan være noget jule-vidunderligt for nogle,
men min nysgerrighed idag er som nævnt meget begrænset.

Fra : Jens

Dato : 15-12-06 01:00

Bo Warming wrote:
> - men det er
> det nærmeste jeg har været fælles-onani, udover som teenage-spejder,
> hvor jeg ikke selv var kønsmoden.

Var det sammen med Bøø M M ??

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 08:36

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> man skal være mere end almindelig speciel for at være misundelig på
> fællesonani med BW ...
>

> Faktisk suicidal ...

Hvori består livsvare - og hvori er attraktion - ved denne
berørings-angste erotik?
? ?
Er fedme hos en af parterne en turn-off? skal man fremvise noget stort
og stift og hurtigt-fungerende - eller er netop prematur ejakulation
noget træls? Hvem kender denne kultur?

Sidst da jeg havde besøg af en kvinde, der brugte mig som donor, men
som var extremt overvægtig, evnede jeg ikke at gennemføre samleje, men
onanerede i hendes pessar, og hun ville gerne se på imens, hvilket
ikke pirrede mig nok til at det var klaret hurtigt.
Med alderen er projektet blevet ret tidskrævende, måske fordi antal
pascal overtryk på sædblærer, testikler og især prostata er ikke hvad
overtryk var da jeg var 18 og sprang ud som onanist.. Formodentlig er
psykosomatik alt og mekanik er uvæsentligt, men det glemte sdsf og jeg
at snakke om da vi sås.- og dårlig nok trykkede hånd - det husker jeg
ikke. Så har jeg nu overtrådt diskretionens samtlige helligste ti bud
på een gang - uha?

Der var ihvertfald ikke nogen kødskandale - end ikke på Lars Barfoed
planet.

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 22:20

Bo Warming skrev:

> [...]
> føler risiko for overgreb ved at være alene med fremmed så måske det
> sku prøves en enkelt gang og uden anden berøring end indledende

Nogen der har ringet?

Fra : Bænni

Dato : 12-12-06 07:38

ThomasB wrote:

> Nogen der har ringet?

LOL

--
Bae9

- overgir sig aldrig

Fra : Bænni

Dato : 12-12-06 07:39

ThomasB wrote:

> Nogen der har ringet?

der skulle være en telefonsvarer der i så fald svarede: "Du er hermed
udråbt til Danmarks mest desperate mand!!"

--
Bae9

- overgir sig aldrig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-12-06 18:02

Bænni wrote:

> der skulle være en telefonsvarer der i så fald svarede: "Du er hermed
> udråbt til Danmarks mest desperate mand!!"

Nix .. Danmarks uheldigste ..

/FL