Farve på tabelkanter i Firefox vs. IE?
Fra : Fjollerik

Dato : 08-12-06 17:40

Hej

Som det snart vil fremgå, er jeg blot en glad amatør med et begrænset
kendskab til hjemmesider - mine evner rækker til at bruge Frontpage 2003, og
jeg synes det er nemmest, hvis man bruger tabeller til at styre layoutet.

Jeg sidder og bikser denne side:

http://www.opin.dk/test/

Problemet er, at tabelkanternes farve er sandfarvet i IE (6) men blot grå i
Firefox (2.0)

Hvad skal jeg gøre for at få vist den samme farve i Firefox som man ser i
IE?

Al hjælp vil blive modtaget med kyshånd!

"Fjollerik"

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-12-06 18:57

"Fjollerik" <ja_noget_skal_derjostaa@hotmail.com> skrev :

>Hvad skal jeg gøre for at få vist den samme farve i Firefox som man ser i
>IE?

Der er fejl i koden, der mangler # foran farvekoden.

bordercolorlight="E2D9BA"
skal være
bordercolorlight="#E2D9BA"

Hjælper det ikke, så nøjes med at bruge
bordercolor="#E2D9BA"
i stedet for ...light/...dark.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Fjollerik

Dato : 11-12-06 13:55

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message
> "Fjollerik" <ja_noget_skal_derjostaa@hotmail.com> skrev :
> Der er fejl i koden, der mangler # foran farvekoden.

> [...]

Hmm... jeg har prøvet at tilføje # foran farvekoden. Det hjalp ikke.
Nu har jeg kun brugt > bordercolor="#E2D9BA"> i stedet for
....light/...dark. Det hjælper heller ikke - kanten er stadig grå i Firefox.

Er der andre forslag til, hvad jeg kan gøre / hvad jeg har gjort forkert?

Siden, det drejer sig om: http://www.opin.dk/test/

Hilsen
"Fjollerik"