Hvem er kunstner og hvad er titlen?
Fra : alterapars@alterapar~

Dato : 08-12-06 16:02

Hej!

Jeg søger kunstner og titelen til noget lignende dette fra en sang:

"I know that it never be the same again" ...

håber virkelig i kan hjælpe mig!

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-12-06 16:33

alterapars@alterapars.dk enriched usenet with:

> Hej!
>
> Jeg søger kunstner og titelen til noget lignende dette fra en sang:
>
> "I know that it never be the same again" ...
>
> håber virkelig i kan hjælpe mig!

Det kunne være Melanie C. med "Never be the same again"

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: D:A:D - Rim Of Hell

Fra : AlteraPars

Dato : 09-12-06 02:49

Hej Lars.

Det er det ikke ... den er af nyere dato. Ellers tak for hjælpen.

Fra : Ralph Køster

Dato : 09-12-06 10:08

Hvad så med christian waltz???
mener at han også synger et stille nummer med den titel.

Ralph

Fra : AlteraPars

Dato : 11-12-06 08:32

Hej Ralph.

Jeg har flere oplysninger: den er ikke stille og den slutter med at han
siger "goodbye". Så derfor tror jeg ikke det er Christian Waltz.