automatisk vidersend af mails i Outlook 20~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-12-06 15:00

Hejsa,

Jeg skal sørme på ferie! HVordan får jeg maskineriet til automatisk at
videresende alle mine mails til en kollega? (ja to faktisk). Og sender
automatisk en mail retur om at jeg holder ferie men at mails sendes videre
til kollega?

mvh

rasmus

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-12-06 17:41

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev :

> [...]
>videresende alle mine mails til en kollega? (ja to faktisk). Og sender
>automatisk en mail retur om at jeg holder ferie men at mails sendes videre

Laver det på webmail hos din udbyder, det er langt det enleste.

Og du slipper for at ha' computeren kørende hele tiden.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-06 19:38

rasmus carlsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> HVordan får jeg maskineriet til
> automatisk at videresende alle mine mails til en kollega?

Som Kerim nævner - så lav det i Webmail - det har din udbyder
formentlig også.

Nu skriver du ikke om det er job eller privat ?

Hvis det er privat, så er det ikke særlig smart at sende en mail
til alle mulige, der mailer, om at man ikke er hjemme og at
hus/lejlighed er tom - det er jo lidt en invitation til ubudne
gæster.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard