jubiiiiii
Fra : flopper

Dato : 08-12-06 13:39

så lykkedes det endelig! min fj1100 kørte sin ( og min) første tur i årevis!
lige i tide til at blive pakket ned for vin teren, eller......... afhængig
af vejret. lige i øjeblikket kan det næsten sne, regne og blæse så meget det
vil, jeg skal alligevel ud at køre. n å lad os se hvad jeg siger når det
virkelig bliver vinter.

flopper (der næsten svæver )

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 08-12-06 13:43

"flopper" <odalhan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> så lykkedes det endelig! min fj1100 kørte sin ( og min) første tur i
> årevis! lige i tide til at blive pakket ned for vin teren,

i årevis? Har du bygget den op forfra, eller har du bare ikke haft tid?

Mvh TB (der for nogle år siden brugte 2 år på at få et vrag til at blive
velkørende. Dog med en anden mc ved siden af der virkede...)

Fra : flopper

Dato : 08-12-06 14:06

> i årevis? Har du bygget den op forfra, eller har du bare ikke haft tid?

nej men anskaffede den i foråret, hvor den havde stået stille flere år, og
har brugt somme/efterår på at skaffe stumper og skrue, efter at have været
mcløs i fæere år

flopper

Fra : Bongo

Dato : 08-12-06 14:22

> nej men anskaffede den i foråret, hvor den havde stået stille flere år, og
> har brugt somme/efterår på at skaffe stumper og skrue, efter at have været
> mcløs i fæere år

Fandens til tidspunkt at blive færdig på :) Men med det vejr vi har
iøjeblikket kan forhåbentlig få dig nogle uger endnu.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-12-06 14:29

flopper wrote:
> [...]
> vil, jeg skal alligevel ud at køre. n å lad os se hvad jeg siger når det

Tillykke!

Det var ca. den situation jeg var i for 3 år siden da jeg havde hentet
min FJ'er i Dortmund efter 6 års pause.

Husk at nappe det første og bedste Bronzekursus, så du kan blive frisket
lidt op - det er alle pengene værd (også selvom man har kørt meget
førhen).

http://www.dmc-kursus.dk/

--
vh
Torben

Fra : Peter

Dato : 08-12-06 15:03

"flopper" <odalhan@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> afhængig af vejret. lige i øjeblikket kan det næsten sne, regne og blæse
> så meget det vil, jeg skal alligevel ud at køre. n å lad os se hvad jeg

Tillykke med den. Håber at se dig i FJ Club'en til foråret.

--
Peter
FJR1300A & NTV650