Kvinder med profil
Fra : Sune Jorgensen

Dato : 08-12-06 13:27

Fra : Søren Arnvig

Dato : 08-12-06 14:53

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45795925$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.divernet.com/cgi-bin/articles.pl?id=5349§ion=1059&action=display&show=
> /Sune

Meget fin artikel, indtil den kære Louise skyder det
hele i sænk med to af sine egne tips:

a.. Look good. That way, you are far more likely to get
your photo published, and far more likely to get on TV or in films.

a.. Sleep with someone who is in a position to advance your profile.
Madonna didn't invent this ploy - how do you think Lotte Hass
got her first diving break? She married the boss! All the women that
I know who are invited on diving expeditions have male partners
involved in the team.

Straks er vi tilbage til de sterotype roller ... suk.

Som jeg sagde til mine elever i svømmehalen igår.

Her er der ingen mænd og kvinder, der er kun dykkere.

Søren Arnvig

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 08-12-06 15:10

"Søren Arnvig" <fnug@arnvig.fjern.dk> wrote in message

> [...]
>
> Som jeg sagde til mine elever i svømmehalen igår.
>
> Her er der ingen mænd og kvinder, der er kun dykkere.

Nu behøves man jo ikke at være kønsløs for at dykke ;)
/Sune

Fra : Søren Arnvig

Dato : 08-12-06 15:29

> Nu behøves man jo ikke at være kønsløs for at dykke ;)

nææ, det er jo ikke nogen hemmelighed, at der er nogen
der ser bedre ud i våddragt end i tødragt og omvendt

Men de fleste af de dykkere som Lousie har med på listen
vil nok blive rimeligt fornærmede, hvis det var den generelle
opfattelse, at de er med, fordi de ser godt ud og sover de rigtige
steder.

Hvorfor mangler Lizzie Bird på listen ?

Søren Arnvig

Fra : Søren Arnvig