Hjælp til Outpost firewall ver 4
Fra : Sven

Dato : 08-12-06 06:38

Hej.
En enkelt side virker ikke, www.biobooking.dk , jeg kan vælge biograf og
film, men når den når dertil hvor man kan vælge siddepladser, sker der
absolut intet! Det gælder både Firefox og IE6. Hvis jeg lukker Outpost
firewall ned, virker siden fint nok. Jeg har prøvet at standse alle plug-ins
i Outpost, men det giver ingen forskel.
Nogen der ved hvilken indstilling jeg skal rode med i Outpost for at kunne
bestille biografbilletter?

Sven

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-12-06 02:08

On Fri, 8 Dec 2006 06:38:26 +0100, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>i Outpost, men det giver ingen forskel.
>Nogen der ved hvilken indstilling jeg skal rode med i Outpost for at kunne

Den må stoppe noget java eller pop-up vindue?
Har aldrig oplevet det med Outpost selv.

Fra : Sven

Dato : 09-12-06 23:00

> Den må stoppe noget java eller pop-up vindue?
> Har aldrig oplevet det med Outpost selv.

Ja, den åbner ikke for java (den "blå kop" i taskbaren), men selvom jeg
starter den manuelt, så virker det ikke, så jeg er stadig ikke klar over
hvad der er galt?

Sven