Remixede filmtrailere
Fra : Dan

Dato : 07-12-06 23:33

Hej

Den her site viser, hvor kreativ man kan være med musik og klip og således
flytte de originale film i en helt anden retning.

Især Scary Mary og Neo vs. Robocop er anbefalelsesværdige!

http://www.milkandcookies.com/keywords/moviemashup/

Hilsen

Dan

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-12-06 12:04

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> flytte de originale film i en helt anden retning.
>
> Især Scary Mary og Neo vs. Robocop er anbefalelsesværdige!

hahaha!!
http://www.pistolwimp.com/media/45740/

10 Things I Hate About Commandments !
Genialt! Se det er humor

Mange tak for linket!

Mvh. Martin

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-12-06 12:19

> [...]
> flytte de originale film i en helt anden retning.
>
> Især Scary Mary og Neo vs. Robocop er anbefalelsesværdige!

Toy Story Requiem er da også genial!

http://www.alienpanic.com/toy.html

Hvordan kan man sidde og få kuldegysninger ned af ryggen over Toy Story!?

Mvh. Martin

Fra : Dan

Dato : 09-12-06 22:10

Check ud den her: Titanic Two: The Surface - jeg sidder virkelig og sukker
over den ikke-eksisterende film...

http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd_4

Hilsen

Dan

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 10-12-06 11:13

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Check ud den her: Titanic Two: The Surface - jeg sidder virkelig og sukker
> over den ikke-eksisterende film...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd_4

Hehe ja jeg kendte den godt i forvejen. Især delen hvor Celine Dions
dance-remix brager frem til "the new millenium" sidder jeg og får smil på
læben.
Den er rigtigt godt lavet

Mvh. Martin