Returløbsventil 3/4" - Findes det ikke?
Fra : DeBoss

Dato : 07-12-06 18:10

Hejsa..

Efter skift til Danfoss RA-PLUS termostater, vil jeg lave noget fusk med en
returtermostat på hovedstrengens returløb, men kan ikke finde disse ventiler
større end 1/2" ?

Kan det passe at de ikke kan købes (mere)

Jeg har kun kigget på nettet.. Bl.a gennemrodet Danfoss hjemmeside - Uden
held.. Kun 3/8 og 1/2

PFT
Dennis

Fra : Kurt

Dato : 07-12-06 22:02

"DeBoss" <Dennis@REGNORMbitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det passe at de ikke kan købes (mere)
>
> Jeg har kun kigget på nettet.. Bl.a gennemrodet Danfoss hjemmeside - Uden

Den hedder FJV Bestillingsnummer 003N3250

http://varme.danfoss.dk/Product/003N3250_MNU17406527.html

Kurt

Fra : DeBoss

Dato : 12-12-06 20:45

> Den hedder FJV Bestillingsnummer 003N3250
>
> http://varme.danfoss.dk/Product/003N3250_MNU17406527.html
>
> Kurt

Hej Kurt..

Tak for det.. MEEEN.. De koster lige 10 gange så meget som en 1/2"..
Kan den virkelig ikke fås i samme version som de andre?? Skal den være så
s.... dyr?

Men du har ret.. Den gør hvad jeg skal bruge