Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-12-06 17:25

Fra: "Marianne" <skriv@ikke.dk>
Emne: 'Oplevelse' med blotter
Dato: 7. december 2006 14:42

Hej

I sidste uge var jeg ude for, at en blotter var gået ind i vores aflukkede
have, og fornøjede sig med at se på mig gennem vinduerne. Det var om natten,
jeg arbejdede sent, og gik engang imellem lidt rundt og ryddede op. Alt i
alt ikke særlig ophidsende, skulle man mene.

Fyren opdagede jeg noget før, jeg så ham. Dvs jeg *syntes* jeg så noget
uvant udenfor, men slog det hen mad, at det måtte være en gren eller
lignende. Indtil jeg så ham gennem vores gulv-til-loft vindue, klædt i
sort/mørkt tøj og i fuld gang med at onanere.

Jeg blev godt nok forskrækket og temmelig vred, så jeg tændte alt lys
udenfor, sendte hunden ud i haven og vækkede (desværre) min mand, fordi jeg
ikke kunne overskue situationen. Fyren forsvandt.

Så langt så godt - dagen efter ringede jeg til politien, nærmenst for en
'ordens skyld' (de lød, som jeg forventede, ret ligeglade, men hvad skulle
de også kunne gøre?), fortalte det til de nærmeste af naboerne - og satte en
lås på vores havelåge. Og lader lyset brænde uden for om natten.

Egentligt forventer jeg ikke at han kommer tilbage. Desværre er jeg blevet
lidt angst for at gå ud sent om aftenen/natten, hvilket jeg ellers plejer.
Går tur, tømmer skraldespand, sover udenfor (om sommeren).

Hvad ved man om sådan nogle blottere? Kan de være farlige i den forstand, at
de begår overgreb? Er det mest sandsynligt at han er forduftet 'for evigt'?
Eller er det hele bare blevet mere spændende?

Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som objekt
for en andens seksualitet på en måde, så jeg opdagede det. Og at idioten gik
ind i vores have.

Kommentarer høres gerne

Det er vanskeligt at kategorisere vedkommende ud fra din beskrivelse. Jeg
vil ikke kalde ham blotter. Vel nærmest kigger.

Tror den slags mennesker er uskadelige, men man ved vel dybest set aldrig.

Inden der kom masser af amerikanske splatterfilm om emnet, tog folk den
slags mere roligt. Både offer og "forbryder".

/FL

Fra : Stine Sommer

Dato : 07-12-06 22:33

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> evigt'?
> Eller er det hele bare blevet mere spændende?

Kan ikke svare dig på, om han kommer tilbage. Men han gør dig nok ikke
noget, hvis du er bange for det? Han løb jo sin vej sidst. Men det er
selvfølgelig irriterende, at andre vader rundt og opfører sig sådan i ens
egen have.

Stine Sommer

Fra : Tony

Dato : 07-12-06 23:22

"Stine Sommer" <sol@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget, hvis du er bange for det? Han løb jo sin vej sidst. Men det er
> selvfølgelig irriterende, at andre vader rundt og opfører sig sådan i ens

Jamen Frank sover skkert rolig nu, efter dit indlæg.: o D

Tony

Fra : Stine Sommer

Dato : 08-12-06 20:57

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen Frank sover skkert rolig nu, efter dit indlæg.: o D
>
> Tony

Ja, haha

Stine Sommer

Fra : Jens

Dato : 09-12-06 08:25

Stine Sommer wrote:

> [...]
> noget, hvis du er bange for det? Han løb jo sin vej sidst. Men det er
> selvfølgelig irriterende, at andre vader rundt og opfører sig sådan i

Hvorfor skulle Frank være bange for en blotter.

Fra : Benny den 9.

Dato : 09-12-06 12:00

Jens wrote:

> Hvorfor skulle Frank være bange for en blotter.

han er bange for konkurrence!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-12-06 13:04

Benny den 9. wrote:

> han er bange for konkurrence!

Jeg kan ikke se magien i blotteri - ejheller når blotteren er kvinde ..

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:34

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke se magien i blotteri - ejheller når blotteren er kvinde
> ..

Hvor svært er det at se den anden vej?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-12-06 18:07

Bo Warming wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Hvor svært er det at se den anden vej?

Næe .. Sådan ser jeg også nok på det.

Erkender dog at nogen bliver skræmte og frygtsomme.

Men det ændrer ikke ved at det ikke tænder mig. Hverken at udøve aktivt
eller passivt..
/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 04:12

> Næe .. Sådan ser jeg også nok på det.
>
> Erkender dog at nogen bliver skræmte og frygtsomme.
>
> Men det ændrer ikke ved at det ikke tænder mig. Hverken at udøve
> aktivt eller passivt..

Nogle bliver skræmte og frygtsomme af høje hatte - skal det forbydes?

Ærlighed varer længst. Der er princip om frihed i åbenhed og nøgenhed
og det ser jeg "magi" i og at du ikke har sans for det bør ikke betyde
lovforbud. Det er en forbrydelse uden offer. Du ønsker censur imod
ligegyldigheder. Forsvar dit had mod ytringsfrihed

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 13:26

Jens skrev:

> Hvorfor skulle Frank være bange for en blotter.

Den skrev Tony for to dage siden. Er du altid bagefter?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:33

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> wrote in message
> [...]

Dengang jeg ikke havde nok donorer i Sædhjælpsfondet og nævnte det i
et interview fik jeg en masse breve/CV/foto fra familiefædre, som jeg
kun ønskede

Der kom også et foto fra en flot ung fyr der lå nøgen i sin seng med
stiv pik- der var stor.

Han lignede en der kunne blotte sig i en baggård på afstand for en
pige og håbe at hun ville smile venligt og invitere ham nærmere og sød
musik ville opstå mellem dem

Mon ikke sådant er blotteres dagdrøm - og mon ikke de altid er
uskadelige, fordi der ikke opstår feedback, flirt og venligt smil.

"You know what charm is: a way getting the answer yes without having
asked any clear question. Albert Camus