Klubber på øst sjælland med en teknisk fra~
Fra : TT

Dato : 07-12-06 17:16

Hej

Hvis i kender til klubber på det østlige sjælland der har en aktiv teknisk
dykker fraktion, eller i det mindste nogle medlemmer der dyrker teknisk
dyknig i en eller anden grad vil jeg gerne høre fra jer.

Mvh. Torben

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 07-12-06 17:21

www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-12-06 17:41

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> wrote in message
> [...]
> teknisk dykker fraktion, eller i det mindste nogle medlemmer der
> dyrker teknisk dyknig i en eller anden grad vil jeg gerne høre fra

Kan du definere lidt nærmere hvad du mener med "teknisk fraktion" ?

Søren Arnvig

Fra : TT

Dato : 07-12-06 17:41

"Søren Arnvig" <fnug@FJERNArnvig.dk> skrev i en meddelelse

> "TT" <trp@(fjern)hajq.dk> wrote in message

> Kan du definere lidt nærmere hvad du mener med "teknisk fraktion" ?
>
> Søren Arnvig

Ja da, nogle der fx. dykker med dbl. sæt eller rebreather, evt. har
etableret noget Helium bank og så videre, tager på ture til öland eller
andet en gang i mellem - den dur.

-Torben

Fra : AAroevej

Dato : 07-12-06 18:24

TT skrev:
> [...]
>
> Ja da, nogle der fx. dykker med dbl. sæt eller rebreather, evt. har
> etableret noget Helium bank og så videre, tager på ture til öland eller

Hej Torben,

Køge dykkerklub er umiddelbart et meget godt bud.

http://www.koegedykkerklub.dk/

http://oland-2006.blogspot.com/

mvh Lars

Fra : Jan Birk

Dato : 07-12-06 19:24

> Hvis i kender til klubber på det østlige sjælland der har en aktiv teknisk
> dykker fraktion, eller i det mindste nogle medlemmer der dyrker teknisk
> dyknig i en eller anden grad vil jeg gerne høre fra jer.

Helgoland har en lille fraktion som har sat He anlæg op ved siden af
Nitrox anlægget (til rådighed for dem som har de lyster og vil betale
):

http://helgoland.dk

/Jan

Fra : Rene Jensen

Dato : 07-12-06 20:29
Fra : Poul Olesen

Dato : 08-12-06 13:41

Hej

Sportsdykkerklubben Aquarius: http://www.aquarius-dyk.dk/

Vi har nitroxanlæg, ilt og helium der kan dekanteres eller boostes med
boosterpumpe.

Der er pt. omkring 8 trimix dykkere og 5 rebreather dykkere (4 af dem er
også trimix dykkere). Ud over dem er der nogle med dobbeltsæt. Der er
vist omkring 30 CMAS 3* dykkere i klubben, så det er ikke noget problem
at arrangere ture der er en smule krævende.

Der er pt. en Ølandtur, en Norgestur med Bibben og lidt mere der er
oplagte for teknisk dykning og så en trimixtur til Åland der kun er for
tekniske arrangeret næste år og vi håber da på at få flere.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 08-12-06 13:56

Jeres forside mangler vidst at blive opdateret :)
"Klubben har et anlæg til fyldning med nitrox og er ved at anskaffe helium
til de medlemmer, som dykker med trimix."

Er jeres Ålandstur åben for ikke medlemmer... ?

/Sune

Fra : Poul Olesen

Dato : 08-12-06 21:31

Vores Ålandstur er pt. ikke åbent for ikke medlemmer. Jeg tror vi er 8
tilmeldte og der er plads til 10, så de sidste pladser må vi se hvem
får, sikkert nogen der dykker CCR.

MVH
Poul