'Oplevelse' med blotter
Fra : Marianne

Dato : 07-12-06 14:43

Hej

I sidste uge var jeg ude for, at en blotter var gået ind i vores aflukkede
have, og fornøjede sig med at se på mig gennem vinduerne. Det var om natten,
jeg arbejdede sent, og gik engang imellem lidt rundt og ryddede op. Alt i
alt ikke særlig ophidsende, skulle man mene.

Fyren opdagede jeg noget før, jeg så ham. Dvs jeg *syntes* jeg så noget
uvant udenfor, men slog det hen mad, at det måtte være en gren eller
lignende. Indtil jeg så ham gennem vores gulv-til-loft vindue, klædt i
sort/mørkt tøj og i fuld gang med at onanere.

Jeg blev godt nok forskrækket og temmelig vred, så jeg tændte alt lys
udenfor, sendte hunden ud i haven og vækkede (desværre) min mand, fordi jeg
ikke kunne overskue situationen. Fyren forsvandt.

Så langt så godt - dagen efter ringede jeg til politien, nærmenst for en
'ordens skyld' (de lød, som jeg forventede, ret ligeglade, men hvad skulle
de også kunne gøre?), fortalte det til de nærmeste af naboerne - og satte en
lås på vores havelåge. Og lader lyset brænde uden for om natten.

Egentligt forventer jeg ikke at han kommer tilbage. Desværre er jeg blevet
lidt angst for at gå ud sent om aftenen/natten, hvilket jeg ellers plejer.
Går tur, tømmer skraldespand, sover udenfor (om sommeren).

Hvad ved man om sådan nogle blottere? Kan de være farlige i den forstand, at
de begår overgreb? Er det mest sandsynligt at han er forduftet 'for evigt'?
Eller er det hele bare blevet mere spændende?

Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som objekt
for en andens seksualitet på en måde, så jeg opdagede det. Og at idioten gik
ind i vores have.

Kommentarer høres gerne

vh

Marianne

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 15:01

"Marianne" <skriv@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Egentligt forventer jeg ikke at han kommer tilbage. Desværre er jeg blevet
> lidt angst for at gå ud sent om aftenen/natten, hvilket jeg ellers plejer.
> Går tur, tømmer skraldespand, sover udenfor (om sommeren).

Du skal ikke være bange, han er med garanti bange for dig.

> Hvad ved man om sådan nogle blottere? Kan de være farlige i den forstand,
> at de begår overgreb? Er det mest sandsynligt at han er forduftet 'for
> evigt'? Eller er det hele bare blevet mere spændende?

He, han er bare en ynkelig stakkel, der må ydmyge sig til at stå og onanere
i andre folks haver for at få noget der minder om sex.

> Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som
> objekt for en andens seksualitet på en måde, så jeg opdagede det. Og at
> idioten gik ind i vores have.

Haha.. Tag det som et kompliment. Han valgte dig og ikke nabokonen

> Kommentarer høres gerne

Jeg ville ikke ligefrem blive bange, hvis der stod en kvinde i min baghave
og onanerede til mig, mens jeg gjorde rent

Faktisk ville jeg gøre lidt ekstra ud af rengøringen - jeg ville lave et
lille "show". Strutte med numsen, og måske tag lidt tøj af (hvis hun
ikke er skræmt væk på dette tidspunkt, så ville jeg invitere hende indenfor
til en kop kaffe).

Fra : Jens

Dato : 07-12-06 18:20

ThomasB wrote:

> Du skal ikke være bange, han er med garanti bange for dig.

> He, han er bare en ynkelig stakkel, der må ydmyge sig til at stå og
> onanere i andre folks haver for at få noget der minder om sex.

Gad vide om Bøø er kommet ud af sin container.

> [...]
> (hvis hun ikke er skræmt væk på dette tidspunkt, så ville jeg
> invitere hende indenfor til en kop kaffe).

Også hvis det var Nusle.

Fra : Benny den 9.

Dato : 07-12-06 19:12

Jens wrote:

> Gad vide om Bøø er kommet ud af sin container.

> Også hvis det var Nusle.

nusle er åbenbart på ferie.......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 22:57

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

> Også hvis det var Nusle.

Helt rart at se dig være seriøs og andet end bare kvarlinerjens - vis noget
mere af det.
Jeg ved det er der.

Hvis det var Nusle, så skulle jeg nok inviterer på te.

Fra : Marianne

Dato : 07-12-06 21:34

Tak for din respons

> Jeg ville ikke ligefrem blive bange, hvis der stod en kvinde i min baghave
> og onanerede til mig, mens jeg gjorde rent

Næeh ... det ville du vel ikke. Jeg tror angst for vold/overgreb sidder dybt
i mange kvinder. Jeg kender adskillige, mig selv inklusive, som skifter
fortorv, hvis der går en eller flere mænd bagved en, som man ikke er
nogenlunde tryg ved. Desværre.

> [...]
> lille "show". Strutte med numsen, og måske tag lidt tøj af (hvis hun
> ikke er skræmt væk på dette tidspunkt, så ville jeg invitere hende

Ja, se det ville jeg ikke turde (og jeg var overhovedet ikke i dén stemning
forleden nat). Slet ikke hjemme hos mig selv. I en anden tid, på et andet
sted så havde det såmænd nok været en mulighed. Og alligevel ikke - jeg
foretrækker nok at se folk i hel figur, og ikke bare pikken. Det, den sidder
på, er nok så væsentligt

vh

Marianne

Fra : Benny den 9.

Dato : 07-12-06 19:10

Marianne wrote:

> Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som objekt
> for en andens seksualitet på en måde, så jeg opdagede det.

tror pokker din mand sov......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Stine Sommer

Dato : 07-12-06 22:43

> [...]
> evigt'? Eller er det hele bare blevet mere spændende?
>
> Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som

Kan ikke svare dig på, om han kommer tilbage. Men han gør dig nok ikke
noget, hvis du er bange for det? Han løb jo sin vej sidst. Men det er
selvfølgelig irriterende, at andre vader rundt og opfører sig sådan i ens
egen have.

Stine Sommer

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 14-12-06 15:48

"Marianne" <skriv@ikke.dk> wrote in message
> Det, jeg nok er blevet allermest krænket over, er, at blive brugt som
> objekt for en andens seksualitet på en måde, så jeg opdagede det. Og at
> idioten gik ind i vores have.

Det er godt nok det mest idiotiske, jeg har hørt længe. Du er ikke blevet
voldtaget eller fået fysisk skade. End ikke ord er du blevet såret af og
alligevel føler du dig krænket over at være objekt for en andens
seksualitet. Hvis jeg fandt et billede af dig og onanerede til det, ville du
så gå psykisk ned?

Fra : Bænni

Dato : 14-12-06 16:42

Michael Jacobsen wrote:

> [...]
> alligevel føler du dig krænket over at være objekt for en andens
> seksualitet. Hvis jeg fandt et billede af dig og onanerede til det, ville du

god ide!! Har du ikke et billede eller to, marianne, så vi ka få en
spiller i de danske hjem.

--
Bae9

- overgir sig aldrig

Fra : Bænni

Dato : 14-12-06 18:41

Bænni wrote:

> god ide!! Har du ikke et billede eller to, marianne, så vi ka få en
> spiller i de danske hjem.

eller en adresse.......

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-12-06 23:02

Bænni wrote:

> eller en adresse.......

Kan du ikke finde derhen igen?

/FL

Fra : Bænni

Dato : 15-12-06 13:59

Frank Leegaard wrote:

> Kan du ikke finde derhen igen?
>
> /FL

prøv du at billed-google på marianne.... over 160000 hits - dohhhh

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-06 16:39

On Fri, 15 Dec 2006 13:58:58 +0100 Bænni <davs@du.der> sent the
following smoke signals:

>prøv du at billed-google på marianne.... over 160000 hits - dohhhh

Begynd fra en ende af, så lykkes det forhåbentlig, inden den er slidt
ned...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 17:06

Bænni wrote:

> prøv du at billed-google på marianne.... over 160000 hits - dohhhh

Er din stedsans så ringe, at du ikke kan finde hen et sted du var i sidste
uge?

/FL

Fra : Bænni

Dato : 15-12-06 17:32

Frank Leegaard wrote:

> Er din stedsans så ringe, at du ikke kan finde hen et sted du var i sidste
> uge?
>
> /FL

du gentager dig selv - og lyder jaloux - synd for dig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 22:43

Bænni wrote:

> du gentager dig selv - og lyder jaloux - synd for dig

Lyder er ikke det samme som er ..

og gentagelse er nødvendig ved lav fatteevne ..

/FL

Fra : Bænni

Dato : 16-12-06 09:07

Frank Leegaard wrote:

> og gentagelse er nødvendig ved lav fatteevne ..

jamen, hvis du har brug for det, så.......

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 00:21

Bænni wrote:

> jamen, hvis du har brug for det, så.......

Jeg tænkte nu mest på dig ..

/FL

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-06 10:33

On Thu, 14 Dec 2006 18:41:19 +0100 Bænni <davs@du.der> sent the
following smoke signals:

>eller en adresse.......

På hvad? En spille-hal hvor der afholdes rivegilde?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 21:27

"Michael Jacobsen" <mjacobsen78@gmail.com> wrote in message

> [...]
> såret af og alligevel føler du dig krænket over at være objekt for
> en andens seksualitet. Hvis jeg fandt et billede af dig og onanerede
Ved at have indført omvendt bevisbyrde i alle sexismesager, skaber et
sygt ekspertvælde klynkeri og hysteri som Mariannes.

På dk.politik oplever man idag tilsvarende sindsyge - om at et
spædbarn der kommer til at slikke på et pikhoved men ikke kan sanse
forskel på gummisut og glanspenis er blevet dybt traumatiseret.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-12-06 23:03

Bo Warming wrote:
> [...]
> spædbarn der kommer til at slikke på et pikhoved men ikke kan sanse
> forskel på gummisut og glanspenis er blevet dybt traumatiseret.

Omvendt bevisbyrde er der dog ikke fornelt i den slags sager, selv om det i
dyb alvor er foreslået ...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 23:08

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Omvendt bevisbyrde er der dog ikke fornelt i den slags sager, selv
> om det i dyb alvor er foreslået ...

Selvfølgelig kan det som Lone Dybkær og SF siger aldrig blive til
lovtekst - DIREKTE -
det ville afsløre behandlernes magt over retsvæsenet

Men i praksis gælder omvendt bevisbyrde i mange sexismesager bla. om
blotteri og voldtægt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-06 17:08

Bo Warming wrote:
> [...]
> det ville afsløre behandlernes magt over retsvæsenet
>
> Men i praksis gælder omvendt bevisbyrde i mange sexismesager bla. om

Jeg har da heldigvis ikke været i nærheden af noget eller nogen der er
blevet anklaget for den slags, så jeg skal lade det være usagt.

Qua den andel af voldtægtsforbrydelser der trods alt frafaldes, tror jeg nu
ikke du har ret

/FL