Indrejse i lande uden adresse?
Fra : Me

Dato : 07-12-06 11:18

Jeg vil gerne høre nogle af alle jer berejste,hvad man gøre når man skal ind
i et land uden at have nogen adresse.Har prøvet at blive afvist i USA.
Havde tænkt at tage til TRINIDAD til karneval,men det eneste hotel jeg kan
finde på nettet er HILTON,og det er for dyrt.
Hilsen Jørgen

Fra : Holst

Dato : 07-12-06 11:29

Me wrote:

> [...]
> Havde tænkt at tage til TRINIDAD til karneval,men det eneste hotel jeg kan
> finde på nettet er HILTON,og det er for dyrt.

Her kan Google som altid hjælpe dig. Med "Trinidad hotels" i søgefeltet
er første søgeresultat følgende link:

http://www.tnthotels.com/

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 07-12-06 13:20

Me <post@mail.com> wrote:
[...]

Øh... Du trenger ikke å booke et rom på Hilton for å oppgi på innreiseskjemaet
ditt at du har tenkt å bo på Hilton. I noen land har de blitt litt strenge
på det, så det kan være taktisk smart å forberede seg ved å finne en
adresse til et hotell å oppgi som bosted i immigrasjonskontrollen. De
sjekker ALDRI om du faktisk har tenkt å bo der. Og hvis de gjør det, så ER
det da slett ikke umulig at en booking kan ha forsvunnet? #8D)

Det går sikkert fint. God tur!

Bjørn
http://www.iposeogsekk.com/

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-12-06 17:33

Her er et link http://www.visittnt.com/ til en hjemmeside med forskellige
overnatningssteder og andet på Trinidad og Tobago.
Mvh. Jesper

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-12-06 00:42

Me wrote:
> [...]
> Havde tænkt at tage til TRINIDAD til karneval,men det eneste hotel jeg kan
> finde på nettet er HILTON,og det er for dyrt.

Du finder bare en adresse på et tilfældigt hotel og skriver at du har
tænkt dig at bo der - de tjekker ikke med hotellet om du har reserveret.
Så kommer du gennem pas-kontrollen.

Derefter er du fri som fuglen :)

Vh Rune

PS: Måtte du flyve hjem igen fra USA så?

Fra : Me

Dato : 09-12-06 14:53

"Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derefter er du fri som fuglen :)
>
> Vh Rune
>
> PS: Måtte du flyve hjem igen fra USA så?

Nej.jeg fik kontakt til en skibsagent som fik mig ind.