Juleka(tte)lender
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-12-06 06:27

Jeg faldt lige over http://kattesiden.dk/kalender2006.htm - den er da sød!
Venlig hilsen Dikte

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-12-06 15:14

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> wrote:
> Jeg faldt lige over http://kattesiden.dk/kalender2006.htm - den er
> da sød! Venlig hilsen Dikte

Den er endda rigtig sød. Skulle da liiige se hvad der var den 24/12.
Ups, blev grebet med fingrene i kagedåsen LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 09-12-06 13:14

Tove Krieger skrev:

> Den er endda rigtig sød. Skulle da liiige se hvad der var den 24/12.
> Ups, blev grebet med fingrene i kagedåsen LOL

Det skulle jeg da også lige prøve så. Ooops!
Men det er altså ikke kun den 24., men ENHVER dag, der er fremtid på det
tidspunkt, man klikker.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Siri

Dato : 09-12-06 17:24

Sikke dejlige billeder - sjove og smukke og dejlige katte!
Ren fryd - tak for tippet!
Og nu, hvor I beskriver det (jeg kunne nemlig godt dy mig, æv bæv ),
skullej eg da lige ind og tjekke ud, hvad der sker, hvis man kigger
forud - ha, ha, den var god!
Klart, at man bliver fristet af den 'kagedåse' fuld af skønne
kattebilleder!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar