Lidt nyt herfra
Fra : dpl

Dato : 06-12-06 23:12

Hejsa
Desværre får jeg ikke skrevet så meget for tiden, men følger stadig
bedst muligt med i gruppen!

Jeg går efterhånden rundt temmelig højgravid, og venter på ankomsten af
vores 2. menneskebarn. Det går bl.a. ud over vildkat-siden, som ikke
opdateres helt så ofte for tiden. Og efter fødslen vil der nok gå nogle
dage/uger, hvor der ikke sker det store på siden overhovedet. Måske
nogle herinde vil nævne det, hvis der skulle dukke tråde op, hvor man
undrer sig over sidens ineffektivitet?

Som forberedelse er siden netop opdateret/opryddet, og jeg må hellere
advare. Der er exceptionelt skønne katte på siden for tiden, måske især
i 2-katte kategorien. Så hvis man ikke vil fristes over evne, skal man
slet ikke gå ind og kigge!

De bedste julehilsner fra hele den vintemave-anliggende,
juletræs-inspicerende, sofa-bepelsende flok her på Lolland!

Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-12-06 06:16

dpl skrev:
> Hejsa
> Desværre får jeg ikke skrevet så meget for tiden, men følger stadig
> bedst muligt med i gruppen!

Hejsa Dorthe,
Godt med lidt opdatering på vintermaveudviklingen
Husk nu at lægge billeder ud af din nye menneskekilling, når den dukker
frem... (ikke lige på vildkat, måske)
Kærlig hilsen Dikte

Fra : Bjarne

Dato : 07-12-06 12:37

dpl skrev:
> [...]
>
> De bedste julehilsner fra hele den vintemave-anliggende,
> juletræs-inspicerende, sofa-bepelsende flok her på Lolland!

Hej Dorthe

Det er en vidunderlig og meget fristende hjemmeside, men alligevel er
der en lillebitte ting, jeg ikke er helt glad ved: Når kattenes
email-adresse skrives uden omsvøb, inviteres spam-ro(bo)tterne ind i
varmen, og bare een annonce på en hjemmeside kan føre til et meget,
meget langvarigt abonnement på gode tilbud om penis-forlængelser eller
rolex-ure.
Mit forslag: enten at pakke adressen lidt ind, så den ikke er et link,
eller lave en mail-formular, der skjuler adressen.

Held og lykke med menneskebarnet og de bedste ønsker for juletræets og
pyntens overlevelse frem til jul.

Bjarne