Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt GFX kort!!! x1600 pro
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 23:14

Hejsa,

har et stakkels geforce 5700 LE, som er blevet træt - eller det er jeg i
hvert fald.

Jeg har kigger på lidt af hvert og faldet over dette x1600pro fra sapphire:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209975 til ca 900.

Er det helt tumpet til prisen eller ??? Det skal være AGP grundet mit trusty
old mobo :)

Christian

Fra : P.L.

Dato : 06-12-06 23:57

Her er et lille review af kortet:
http://www.lostcircuits.com/video/sapphire_x1600pro/

Hvis du googler lidt kan du finde mere.

Happy Hunting

Fra : P.L.

Dato : 07-12-06 00:09

> [...]

>http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209975 til ca 900.
>

>Er det helt tumpet til prisen eller ??? Det skal være AGP grundet mit trusty

Her er nok det vigtigste fra den review jeg postede:
http://www.lostcircuits.com/video/sapphire_x1600pro/14.shtml

Måske du skulle kigge efter et lidt bedre kort.

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 00:39

Spas for i de reviews jeg har fundet slår 1600 pro nogle af de andre, kan
være driveren er blevet bedre siden de tests.

Fra : P.L.

Dato : 07-12-06 00:59

On Thu, 7 Dec 2006 00:38:47 +0100, "Christian Holst\(3600\)"
<christianATtcholst.danemarke> wrote:

>Spas for i de reviews jeg har fundet slår 1600 pro nogle af de andre, kan
>være driveren er blevet bedre siden de tests.

fint nok, så har du jo bestemt dig, hvorfor spurgte du så?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 18:29

> fint nok, så har du jo bestemt dig, hvorfor spurgte du så?

Har absolut ikke besluttet mig :) ... jeg kan ikke finde ud af bare
halvdelen af de specs og navngivninger der er.

Det er derfor jeg spurgte om et chipset som x1600 var pengene værd.
Jeg har siden i går kigget mere rundt, og det ser ud som det er lidt bugget.

Er der nogen der har en ide om hvad best buy til ca en 1000 er ??? det skal
være med agp. Det skal bruges til lidt "hobby gaming", det er primært CoD 2
for tiden, men det ville ikke gøre noget hvis det kunne trække BF2142

Christian

Christian

Fra : P.L.

Dato : 07-12-06 19:20

On Thu, 7 Dec 2006 18:29:19 +0100, "Christian Holst\(3600\)"

> [...]
>
>Det er derfor jeg spurgte om et chipset som x1600 var pengene værd.
>Jeg har siden i går kigget mere rundt, og det ser ud som det er lidt bugget.

Lidt, hmm

> [...]
>være med agp. Det skal bruges til lidt "hobby gaming", det er primært CoD 2
>for tiden, men det ville ikke gøre noget hvis det kunne trække BF2142

Kig på 6600 eller bedre evt. 7600GT så får du et godt kort til
pengene.

Fra : P.L.

Dato : 07-12-06 19:23

On Thu, 7 Dec 2006 18:29:19 +0100, "Christian Holst\(3600\)"
<christianATtcholst.danemarke> wrote:

Kig lidt på disse kort:
http://masl.to/?D2ED1125E