Javascript (snoweffect) på rammeside.
Fra : Kristian Kasin

Dato : 06-12-06 21:32

Heisann. Driver litt hobbybasert hjemmeside snekkring, for min
lille jente. Nå som høytiden nærmer seg, tenkte jeg og pynte litt
opp.
Basert sideoppbyggningen på rammer, hvor jeg har 3 sider i
rammesiden ( http://home.chello.no/~isabell/ramme.htm ) . Topp og
siden er den samme hele tiden, mens hovedbilde viser de
forskjellige sidene. Ønsket mitt er å legge en snøeffekt på
sidene mine, men for å slippe og legge script'n på samtlige sider
kan man legge den på hele rammesiden? På forhånd takk for
svar/innspill.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Kasin

Dato : 06-12-06 21:53

Glemte også og spørre om hvordan jeg får javascript'n til å være på
topp. Har nemlig også en Flash applet på hovedsiden, og snøen som
jeg foreløpig har lagt på denne siden kommer på baksiden av flash'n.
Er det mulig og få snøen på topp?

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 07-12-06 10:29

Nej.