gæt en film
Fra : Filip

Dato : 06-12-06 19:35

Hvad hedder den her film som dette klip er taget fra.

http://www.quacked.com/accident-nightmare.html

Filip

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-06 19:44

"Filip" <filipravn@SLETMIGgmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den her film som dette klip er taget fra.
>
> http://www.quacked.com/accident-nightmare.html

Fremragende film, jeg kan beskrive den i detaljer og handler om at alle er
forudbestemt til sin død,, forhindre man dette tager døden hævn.
mvh
Kim

Fra : Filip

Dato : 06-12-06 20:00

> Fremragende film, jeg kan beskrive den i detaljer og handler om at alle er
> forudbestemt til sin død,, forhindre man dette tager døden hævn.
> mvh
> Kim

Ja, jeg har også godt set den før, men hvad er titlen på den?

Filip

Fra : Filip

Dato : 06-12-06 20:05

> Ja, jeg har også godt set den før, men hvad er titlen på den?

Ahaa.... Jeg fandt titlen: Final destination

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-12-06 20:58

Filip skrev:

> Ahaa.... Jeg fandt titlen: Final destination

Ikke helt - "Final Destination 2".

--
Mvh. Peter

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-06 21:03

> Ahaa.... Jeg fandt titlen: Final destination

Okay, den har jeg endda stående som vhs film, så ved jeg da hvad der skal på
som godnatfilm
mvh
Kim