cd/dvd nethandel
Fra : Steffen

Dato : 06-12-06 19:54

Hvor kan man købe til fordelagtige priser uden der kommer porto oven i.
Bruger ind imellem cd-wow, men de er meget ustabile med deres
leveringstider, især ved nye release /prereleases. Jeg har eksempelvis
ventet siden 22. okt og har stadig ikke fået varen.

Steffen

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-12-06 19:31

Steffen wrote:

> Hvor kan man købe til fordelagtige priser uden der kommer porto
> oven i.

Hvorfor er det vigtigt at der ikke kommer porto oven i? Det afgørende må
være prisen incl. forsendelse. Af toldhensyn er det faktisk en fordel,
hvis forsendelse er en separat post, idet bundgrænsen på 80 kr. er for
varens værdi (excl. forsendelse).

Priser varierer meget, så jeg bruger selv søgemaskiner som
www.dvdpricecheck.co.uk og http://www.mcdvd.dk/ (for DVD).

> Bruger ind imellem cd-wow, men de er meget ustabile med
> deres leveringstider, især ved nye release /prereleases. Jeg har
> eksempelvis ventet siden 22. okt og har stadig ikke fået varen.

Hvad mener du: er varen afsendt den 22/10, eller er udgivelsesdatoen
22/10 men Cd Wow har endnu ikke afsendt varen, fordi den ikke er på
lager hos dem? I det første tilfælde: klag til deres kunde service.

--
Jesper Lund

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-12-06 23:52

On Wed, 6 Dec 2006 18:54:29 -0000, "Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> wrote:

> [...]
>leveringstider, især ved nye release /prereleases. Jeg har eksempelvis
>ventet siden 22. okt og har stadig ikke fået varen.

Jeg bruger altid www.play.com ved pre-releases. Cd-wow er altid meget sent
på den med dem.

Fra : konstman

Dato : 07-12-06 10:44

Jeg har selv kun gode erfaringer med cd-wow. Og har altid fået mine
varer til tiden. (Jeg er ikke ansat af dem!!!)

Men billige toldfri steder (porto eller ej) er/kan være:

www.axelmusic.dk [billig porto]
www.play.com (husk at sætte betalingsenheden til Euro og ikke GBP)
[fri porto]
www.loaded247.com [fri porto]
www.amazon.co.uk

For tiden handler jeg mest hos www.play.com (DVD, Reg 2 + cd'er) og
www.axelmusic.dk (DVD, Reg 1), da de henholdsvis generelt er billigst
på deres områder, med det jeg er interesseret i.

Man kan få 1£ (dvd) og 50p (cd) rabat hos cd-wow, hvis man bruger
nedenstående link:

www.cd-wow.com/index.php?affid=15560

mvh

Jan K

Fra : Jesper

Dato : 07-12-06 19:49

> [...]

> leveringstider, især ved nye release /prereleases. Jeg har eksempelvis
> ventet siden 22. okt og har stadig ikke fået varen.

DVDpacific.com er meget billige, der kommer ganske vist noget porto
oveni, men hvis man bestiller max 5 DVDere ad gangen og får dem sendt
som surface mail, så koster forsendelsen under en tier pr DVD og
besparelsen er enorm, samtidigt med at riskikoen for at få pakken taget
i tolden er minimal. Forsendelsen tager sædvanligvis 2-4 uger.
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.