wow patch - talents...
Fra : Peter T.

Dato : 06-12-06 17:45

Har lige tjekket WoW i 5-10 min efter det nye patch...

Er der andre udover mig, der har fået nulstillet talents? Jeg opdagede det
da jeg netop havde besøgt min lokale rogue-mester og jeg ved at jeg IKKE
havde valgt at få talents nulstillet (der kommer jo normalt en boks frem på
skærmen, hvis man vælger at nulstille dem).

Der er forøvrigt et par pudsige ting, jeg har oplevet efter det nye patch.
Enkelte spillere var delvist transparente og der gik forresten også et par
minutter fra jeg havde startet spillet til alle spillere dukkede op på
skærmen. Indtil da kunne jeg kun se deres skygger hoppe rundt. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 19:51

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> [Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

vi alle alså nulstillet talents

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-06 01:14

Futte udviste en rettidig omhu og skrev:

> vi alle alså nulstillet talents

Ja, åbenbart i følge
<http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-2010.html>.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]