Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjæææææælp
Fra : Zlove

Dato : 26-06-01 19:08

Hej.

Har en AMD K6-2 350 Mhz på et Matsonic MS 6260S bundkort som har kørt fint
med et Intel I740AGP 8 MB Grafikkort,
nu havde jeg så lyst til at sætte et Asus V3800 32 MB M/TV IN/OUT og det vil
ikke du for mig.............

Jeg får sort skærm efter opstart og kan kun genstarte i fejlsikret tilstand
og så slette driveren og starte forfra, har hentet alle de nyeste drivere
og har prøvet dem både i Win 98 og Win ME (Vil helst have Win ME), men
intet hjælper.....

Er der nogen der har et godt forslag ?

Med Venlig Hilsen

Zlove

Fra : Thomas Sepstrup

Dato : 28-06-01 22:59

Prøv at se om du ikke kan sætte din refresh rate ned imens du er i
fejlsikret tilstand. Dit kort har en standard refresh rate når du har
installeret driverne første gang. Det lyder som om din skærm ikke helt kan
følge med og slår billedet fra.

/Thomas