RIP Adrienne Shelly
Fra : Per Hansen

Dato : 06-12-06 13:38

Skuespillerinden Adrienne Shelly blev fundet myrdet i hendes hjem
her i sidste uge. B.T meldte igår (i avisen) at gerningsmanden er blevet
pågrebet, en 19 årig håndværker der ikke kunne tåle lidt kritik om at han
larmede lige lovlig meget.
Fundet hos USA Today:
http://www.usatoday.com/life/people/2006-11-02-adrienne-shelly_x.htm

--
Per Hansen

Fra : Michael

Dato : 06-12-06 14:02

Per Hansen skrev:

> [...]
>pågrebet, en 19 årig håndværker der ikke kunne tåle lidt kritik om at han

Så nu venter vi bare på at der er en der brokker sig over at der
bliver lavet en RIP på en "halvkendt" skuespiller (som der stod i
aviserne i går) :-/

Burde lave en OTD på dk.kultur.film.rip

--
Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Betalende brugere får også denne besked i deres e-mails.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 06-12-06 19:27

Scripsit Michael:

> Så nu venter vi bare på at der er en der brokker sig over at der
> bliver lavet en RIP på en "halvkendt" skuespiller (som der stod i
> aviserne i går) :-/

Halvkendt..???

Prøv "totalt ukendt". Hun har spillet med i én film, jeg har set
(nemlig Sleep with me) - og jeg kan ikke huske hvad hun lavede dér.

Lars Erik Bryld

Fra : Peter Heide

Dato : 06-12-06 20:39

Jeg ved jeg har skrevet det før ; de folk der poster de RIP'er må
være totalt bløde i bolden eller ude på at skaffe sig lidt opmærksomhed.

Der kan ikke være nogen anden grund.

Men en god ide med en dk.kultur.film.rip så kan de udveksle dødsfald dér

Fra : Kim2000

Dato : 06-12-06 21:05

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der kan ikke være nogen anden grund.
>
> Men en god ide med en dk.kultur.film.rip så kan de udveksle dødsfald dér

Eller også at lige præcis den skuespiller har betydet noget for dem. River
Phønix blev også udråbt som en stor stjerne da han døde, så vidt jeg ved var
han med i 3 halvtamme film. Sådan er der så meget.
mvh
Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 06-12-06 21:19

> Eller også at lige præcis den skuespiller har betydet noget for dem. River
> Phønix blev også udråbt som en stor stjerne da han døde, så vidt jeg ved
> var han med i 3 halvtamme film. Sådan er der så meget.

Det over en måned siden hun døde. Den side ham gutten linker
til blev sidst opdateret den 7/11.Hvis det ikke er bimmelim.

Forøvrigt enig omkring Phoenix.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-12-06 22:35

Peter Heide wrote:

> Det over en måned siden hun døde. Den side ham gutten linker
> til blev sidst opdateret den 7/11.Hvis det ikke er bimmelim.
>
> Forøvrigt enig omkring Phoenix.

Det samme kunne man jo sige om James Dean.

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Jesper

Dato : 07-12-06 19:56

Lars Erik Bryld <larserik@dadlnet.invalid> wrote:

> Scripsit Michael:

> Halvkendt..???
>
> Prøv "totalt ukendt". Hun har spillet med i én film, jeg har set
> (nemlig Sleep with me) - og jeg kan ikke huske hvad hun lavede dér.

Har du ikke sat Hold Me, Thrill Me, Kiss Me ? Og hvad med Hal Hartleys
film The Unbelievable Truth og Trust?
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-12-06 22:08

Scripsit Jesper:

> Har du ikke sat Hold Me, Thrill Me, Kiss Me ? Og hvad med Hal
> Hartleys film The Unbelievable Truth og Trust?

Ej så vidt jeg husker - nu ser jeg heller ikke så mange film som jeg
har gjort, men disse film er fra en periode, hvor jeg gik en hel del i
biografen; så enten blev de valgt fra eller også har de ikke været
helt uforglemmelige.

Lars Erik Bryld