80% mener at motorcyklen er et rusmiddel
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 13:32

En ny, dansk undersøgelse bekræfter at man kører på motorcykel for at have
det sjovt og få gode oplevelser.

For 80% af de danske motorcyklister er motorcyklen et rusmiddel, mens de
resterende 20% mener at den er et transportmiddel. Og det mener både mænd og
kvinder.

Læs videre her: http://www.mc-dromme.dk/survey.html

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-12-06 13:42

"Bongo" <news.tele.dk> writes:

> For 80% af de danske motorcyklister er motorcyklen et rusmiddel, mens de
> resterende 20% mener at den er et transportmiddel. Og det mener både mænd og
> kvinder.

Sær opdeling.

For mig er den et transportmiddel, som samtidig er et rusmiddel.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 14:28

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Sær opdeling.
>
> For mig er den et transportmiddel, som samtidig er et rusmiddel.

Altså et berusende transportmiddel. Men man må da ikke køre i beruset
tilstand... ??....

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 06-12-06 15:04

"Rasmus TDR "lightburner"" <bumbum> wrote in message >
> Altså et berusende transportmiddel. Men man må da ikke køre i beruset
> tilstand... ??....

Newsreader går i René de la cour Sell mode :

" Nej og derfor er det også min primære pligt som formand for
trafiksikkerheden at få den slags køretøjer forbudt gerne allerede fra
nytår - se bare hvor få ulykker der er sket med mc der kører for stærkt de
sidste 14 dage - det viser helt klart at regeringen vil gøre den danske
befolkning en tjeneste og forbyde mckørsel fra 1/1-2007. De kører jo
alligevel beruset som vi kan se undersøgelsen"

René de la cour Sell mode off again

PS Ironi vil på nuværende tidspunkt være forekommet i det læste :D

--

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Ralph Køster

Dato : 06-12-06 18:28

Det må da være helt afhængigt af hvorfor man har købt den og hvilken
maskine man har!
En Virago 535 ville ikke bringe mit pis i kog, men min egen Blackbird er da
næsten et rusmiddel for mig.

Ved selvfølgelig ikke hvordan andre har det.

Men jeg ville nok ikke kunne bringes i ekstase ved at sætte mig op på en
Yamaha xt 175 eller anden cykel under 500 ccm.
Een gang stor cykel, altid stor cykel vil jeg mene.

Bare min personlige mening.

Ralph.

Fra : bøv

Dato : 06-12-06 20:12

"Ralph Køster" <Deterligemeget@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Yamaha xt 175 eller anden cykel under 500 ccm.
> Een gang stor cykel, altid stor cykel vil jeg mene.

Han kører da selv mc . ikke ??

Mener jeg har mødt ham på 2 hjul, han var iført Rukka.(har glemt hvilken mc)

Bøv

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-12-06 20:15

> Han kører da selv mc . ikke ??
>
> Mener jeg har mødt ham på 2 hjul, han var iført Rukka.(har glemt hvilken
> mc)

passer vel godt med, han mener at bilister er livsfarlige....
Men gør han vist om det meste

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Thomas

Dato : 06-12-06 21:34

> passer vel godt med, han mener at bilister er livsfarlige....
> Men gør han vist om det meste

Tjaa. Nu stiller han jo snart op for de radikale, så derefter ved han
sikkert ikke, om det er mc eller biler, han ikke kan lide.

/Ths.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-12-06 20:40

On Wed, 6 Dec 2006 15:04:18 +0100, "Jens. B. Rasmussen"
<rf900@email.danmark> wrote:

Hej Jens.

>Newsreader går i René de la cour Sell mode :

La Cour Sell mode ?????
Er det ikke "latrinsk" for Tågehorn

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-12-06 20:42

On Wed, 6 Dec 2006 13:32:16 +0100, "Bongo" <news.tele.dk> wrote:

Pokkers!

>For 80% af de danske motorcyklister er motorcyklen et rusmiddel, mens de
>resterende 20% mener at den er et transportmiddel. Og det mener både mænd og
>kvinder.

Så er der altså 20% der ikke har forstået det

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo