Software der gør at afsender skal klikke p~
Fra : kewtee@gmail.com

Dato : 06-12-06 11:18

Hej gruppe

Jeg har hørt om det ultimative spamfilter - nemlig et stykke software
der installeres og hver gang nogen sender dig en e-mail, bliver den
tilbageholdt på severen og afsenderen for en e-mail med et link de
skal klikke for at verificere at de ikke er spambots. Først når der
klikkes, bliver deres e-mail sendt videre til en.
Nogen der kender det og kan anbefale et mærke?

Mvh

M. Andersen

Fra : Venter på forår så j~

Dato : 06-12-06 16:03

Jeg har også set det, et eller andet sted, for nogen år siden.
Jeg har afprøvet noget lignende, og det er ikke ultimativt.
Det vil bare ændre måden som man bliver spam'et på.
Desuden vil man verificerer, at der er en mail-adresse i den anden ende, så
når der kommer hul igennem, så vil der være "fri adgang".