styre hvilket program der åbner
Fra : studio@smalbro.dk

Dato : 06-12-06 09:33

Jeg har et lille Isight-kamera, som jeg gerne vil have til at køre med
Skype. Jeg ved det kan lade sig gøre, og prøver nu at hitte ud af
hvordan. Når man sætter Isight i firewirestikket åbner Mac'en Ichat
som default. Man må kunne styre hvilket program der skal åbnes og
sætte Mac'en til at hente Skype i stedet for. Men hvor og hvordan ?
Nogen gode forslag ?

Kh
Bjørn

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 06-12-06 10:01

Hej Bjørn,

Løsningen er DefaultApp - den er top nice til at bestemme, hvad der
skal åbne - uanset om det er cams, cd'er, filer eller noget helt fjerde.

http://www.rubicode.com/Software/RCDefaultApp/

/ Martin