Kan ikke starte Windows firewall
Fra : vk

Dato : 06-12-06 07:11

win xp home

-afinstalleret Norton
-installeret AVG

Kan ikke starte Windows firewall. Der kommer en meddelelse når jeg prøver at
åbne firewall fra kontrolpanel "Firewall kan ikke åbnes pga ukendt årsag"

Har scannet med AVG i fejlsikret tilstand.
Den fandt 57 threats, som er eliminerede.

Ved 2. scanning 0 threats.

Kan stadig ikke åbne win-firewall - samme meddelelse som ovenfor.

Hvad er der galt?

Fra : John

Dato : 06-12-06 09:17

"vk" <v@v.dd> skrev i en meddelelse

> Kan stadig ikke åbne win-firewall - samme meddelelse som
> ovenfor.

Tip: http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm

Mvh John

Fra : vk

Dato : 07-12-06 07:05

> Tip: http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm
>
> Mvh John

Tak for tippet. Det klarede paragrafferne.

Fra : John

Dato : 07-12-06 15:46

"vk" <v@v.dd> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet. Det klarede paragrafferne.

Velbekomme, og tak for tilbagemelding! :)