Ny bog om Allan Olsen
Fra : froekjaerkoncert@hot~

Dato : 05-12-06 23:18

Har nogen læst den nye bog om Allan Olsen? Er det en julegaveide?

Fra : Holst

Dato : 05-12-06 23:45

froekjaerkoncert@hotmail.com wrote:

> Har nogen læst den nye bog om Allan Olsen? Er det en julegaveide?

Man kommer jo uvægerligt til at tænke på, om en fyr med e-mail-adressen
froekjaerkoncert@hotmail.com mon har noget som helst at gøre med ham
Troels Frøkjær, som har skrevet "Bogen om Allan Olsen" ...

Hvis bogen er lige så ringe som hjemmesiden, så er det vist nærmere en
hadegave ...

Fra : Buhl

Dato : 06-12-06 19:53

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> wrote in message

> Man kommer jo uvægerligt til at tænke på, om en fyr med e-mail-adressen
> froekjaerkoncert@hotmail.com mon har noget som helst at gøre med ham
> Troels Frøkjær, som har skrevet "Bogen om Allan Olsen" ...

Det kan man nok konkludere - "koncert-adressen" findes i al fald på
hjemmesiden af omtalte bog og refererer til copyright-indehaveren af bogens
indhold.....det er simpelthen noget af det mest underlødige lirke reklame
ind på den måde...damn...

Mvh.
Buhl

Fra : Holst

Dato : 06-12-06 20:09

Buhl wrote:

> [...]
> indhold.....det er simpelthen noget af det mest underlødige lirke reklame

Det værste er, at jeg bare totalt taber respekten for sådan en idiot.

Hvis han bare havde skrevet noget i stil med: "Jeg har skrevet en bog om
Allan Olsen, og den er rigtig god, synes jeg. Måske var den en god idé
til en julegaver til nogen, I kender". Så havde det sgu da i det mindste
været ærligt - omend stadig off-topic.

Men sådan en skjult reklame for sin egen bog. Sølle.

Men har han ikke gjort det før? Synes jeg kan erindre et indlæg om en
bog om Allan Olsen for nogle måneder siden, og det er jo ikke ligefrem
fordi gruppen flyder over i indlæg om Allan Olsen ... Har han gjort det
før, gør det det jo bestemt ikke bedre.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 06-12-06 21:26

Holst skrev:

> Men har han ikke gjort det før?

Jo. Og han har sat sin nyhedslæser op, så hans spam-indlæg ikke gemmes
på Google Groups, så han ved tydeligvis godt, det ikke er for smart.

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-12-06 14:11

On Wed, 06 Dec 2006 20:09:14 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Det værste er, at jeg bare totalt taber respekten for sådan en xxxx.

Enig....

Har købt bogen - kan godt anbefales omend det er ret tydeligt det er
forfatterens første bog. Men vil man vide mere om Allan O kan bogen
anbefales - også til jul *G*

Det har han.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-12-06 00:25

On 5 Dec 2006 14:17:32 -0800, froekjaerkoncert@hotmail.com wrote:

>Har nogen læst den nye bog om Allan Olsen? Er det en julegaveide?

Forfatteren selv der spørger? Ai.........

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-06 00:34

Den 06-12-06 00.24 skrev Karsten Jensen følgende:

> Forfatteren selv der spørger? Ai.........

Ja, hvis /han/ er i tvivl, kan den vist ikke være meget værd (hvis det
altså er forfatteren, der spørger).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...