Efterlysning
Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 22:53

Hej gruppe

Ja så skete det så igen for mig. Det er tredje gang på tre år jeg mister
mit transportmiddel. Denne gang er det en sort Aprilia Rally, uden
sidespejle og med lidt klistermærker på siden. Kan ikke huske hvad der
står. Købte den af en knægt da min anden blev stjålet. Den er blevet
stjålet fra Ved Voldgraven i Rødovre. Har lige brugt 2000 på reperation
af den. Herligt.

Stelnummer: ZDN4ND0100YF061582

Hvis der er nogen der ser noget der ligner så meld gerne tilbage, men
den ligger formentlig i voldgraven et sted.

Med træt hilsen

Steinbjørn

Fra : Flonkey

Dato : 06-12-06 10:52

Hej.. ja en trist historie

men du må komme med flere oplysninger evt et billede

for en sort rally med et klistermærke på siden uden spejle.. dem er
der mange er

godt du skriver stelnummeret men det sidder bag en plasticplade og hvem
tør pille den af bare lige for at tjekke når manden er inde og
handle..

Tror desværre politiet er dit bedste bud. hvis ikke den er gået til
dele inden..

Prøv at holde øje med www.scootergalleri.dk det er tit at de dukker
op der i markede som dele

Thomas.

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 20:43

Flonkey skrev:
> Hej.. ja en trist historie
>
> men du må komme med flere oplysninger evt et billede
>
> for en sort rally med et klistermærke på siden uden spejle.. dem er
> der mange er

Ved det, men hvad hulen skal man skrive ellers? Jeg har desværre intet
billede. Der er syet en lap på sædet som har været gået i stykker og der
er et rødt håndtag på bag sædet. Malingen er ikke enormt prof. udført og
er løbet flere steder, men sort er den da blevet engang.

> godt du skriver stelnummeret men det sidder bag en plasticplade og hvem
> tør pille den af bare lige for at tjekke når manden er inde og
> handle..

Det er der så ikke på min, så det er ret nemt, at komme til.

> Tror desværre politiet er dit bedste bud. hvis ikke den er gået til
> dele inden..

Det er den efterlyst og jeg kigger skam både på scootergalleri.dk og
mopedgallery.dk men det er jo ikke just en luksus maskine i den stand,
men den kørte mig dagligt til og fra arbejde. *Suk*