Antispam adresse?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-12-06 21:13

Hej!

Hvilken gratis mail udbyder er bedst til at undgå SPAM?

Hotmail er jeg ikke imponeret over....

Yahoo har våret super et stykke tid, men er nu ved at drukne....

Hvem er der tilbage der duer?

Gmail kan jeg ikke bruge, da jeg også skal kunne tjekke mail på farten, og
det vil bare ikke!!!

Mvh Henrik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-12-06 22:21

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvem er der tilbage der duer?
>
> Gmail kan jeg ikke bruge, da jeg også skal kunne tjekke mail på farten, og

Hvorfor kan gmail ikke bruges? Den er jo netop webbaseret, så man kan få fat
i den uanset hvor man er, bare man har en pc. Så du må lige forklare
hvorfor du ikke kan få gmail til at virke.

Kurt

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 06-12-06 05:45

> [...]
> fat i den uanset hvor man er, bare man har en pc. Så du må lige forklare
> hvorfor du ikke kan få gmail til at virke.

Fordi jeg skal kunne tjekke mail fra min mobil og Gmail er krypteret,
jeg ved godt at det TEORETISK burde virke, men jeg ved også
at det ikke går det....

Har brugt en frygtelig tid på det....

Mvh Henrik

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 05-12-06 23:24

Henrik (Silkeborg) skriblede:

> Hvilken gratis mail udbyder er bedst til at undgå SPAM?

Ingen, alle mail udbydere rammes af spam.

> Hotmail er jeg ikke imponeret over....

Så er det da fordi du ikke har set de muligheder
der er for opsætning af spamfiltre. Det kan sættes
så "stramt" at det kun er dem der står i din
Hotmail adressebog der slipper igennem og
bedre kan det vist ikke gøres.

--
Lars Fragstrup
Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 05-12-06 23:50

Lars Fragstrup escribió:
> Henrik (Silkeborg) skriblede:

> Ingen, alle mail udbydere rammes af spam.

Men nogle har et ganske godt spamfilter som default. Nogen bud på,
hvilken udbyder der har det bedste spamfilter uden at man skruer på det?
Yahoo, Hotmail eller Google?

> [...]
> der er for opsætning af spamfiltre. Det kan sættes
> så "stramt" at det kun er dem der står i din
> Hotmail adressebog der slipper igennem og

Med mindre man gerne vil kunne få mails fra folk, man ikke kender...

> --
> Lars Fragstrup
> Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg
> vil gerne beskyttes imod dem der bruger den
> til at spamme nyhedsgrupperne med.

Hørt! Må jeg kopiere din signatur til eget brug?

Mikkel

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-12-06 00:04

Mikkel Moldrup-Lakjer skriblede:

> Men nogle har et ganske godt spamfilter som default. Nogen bud på,
> hvilken udbyder der har det bedste spamfilter uden at man skruer på
> det? Yahoo, Hotmail eller Google?

Det er vel det der er meningen med "skruen" at
man opsætter det så det dækker ens behov.
Jeg kender ikke Yahoo og Gmail.

> Med mindre man gerne vil kunne få mails fra folk, man ikke kender...

Det jo lige det, man jeg har opsat min OE så
jeg ikke modtager mails fra bla. Yahoo og
Hotmail og sådan er vi jo så forskellige.

> Hørt! Må jeg kopiere din signatur til eget brug?

Ja da, men nøjs lige med de nederste 3 linier :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 06-12-06 00:25

Lars Fragstrup skrev:
> Mikkel Moldrup-Lakjer skriblede:

> Det er vel det der er meningen med "skruen" at
> man opsætter det så det dækker ens behov.
> Jeg kender ikke Yahoo og Gmail.

Hvis man nu har det behov at få alle mails der ikke er spam? Hm... måske
har du ret i at det ikke giver så meget mening at tale generelt.

> Det jo lige det, man jeg har opsat min OE så
> jeg ikke modtager mails fra bla. Yahoo og
> Hotmail og sådan er vi jo så forskellige.

Ja, åbenbart.

> Ja da, men nøjs lige med de nederste 3 linier :)

Haha, skal jeg nok.

Det er irriterende hele tiden at se reklamer for Spamfighter i mails,
især efter at jeg har erfaret hvor dårligt programmet virker. Efter
flere måneders træning af filteret fangede det stadig under 50% af den
spam der går ind på kontoret på min arbejdsplads. Men efter vi skiftede
til Thunderbird fangede TB's filter efter en uge ca. 90%.

Mikkel

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 06-12-06 05:46

"Lars Fragstrup" <not.@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lars Fragstrup
> Jeg beskyttes ikke af spamfighter, men jeg
> vil gerne beskyttes imod dem der bruger den

Det har jeg set, men det er lige stramt nok....

Eller?

Hvad sker der med de mails der IKKE er i adressebogen?

Mvh Henrik