sædtjek og insimination ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 19:18

ja jeg ved godt jeg har skrevet om det til hudløshed igenem årene men
nu skal det altså være - er der nogen der har

1.) info om
2.) erfaring med :

tjek af sæd og insimination ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 21:12

Bo M Mogensen wrote:
> ja jeg ved godt jeg har skrevet om det til hudløshed igenem årene men
> nu skal det altså være - er der nogen der har

> [...]

1 - det sku smage af salt
2 - jeg har ikke erfaring med det

har engang fået noget i øjet og det sved ad helvedes til!!!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Paul

Dato : 05-12-06 23:08

Benny den 9. skrev:

> 1 - det sku smage af salt
> 2 - jeg har ikke erfaring med det
>

> har engang fået noget i øjet og det sved ad helvedes til!!!

jamen, så slug dog!

M.v.h.

Paul

Fra : Tony

Dato : 05-12-06 23:36

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> 1 - det sku smage af salt
> 2 - jeg har ikke erfaring med det
>

> har engang fået noget i øjet og det sved ad helvedes til!!!

Nå nå, ser man det - det var måske sammen med din spejderfører ?

Tony

Fra : Jens

Dato : 06-12-06 03:08

Bo M Mogensen wrote:
> ja jeg ved godt jeg har skrevet om det til hudløshed igenem årene men
> nu skal det altså være - er der nogen der har

> [...]

Hvorfor fanden vil du have undersøgt din sæd, du har jo AIDS.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-12-06 17:26

Bo M Mogensen wrote:
> ja jeg ved godt jeg har skrevet om det til hudløshed igenem årene men
> nu skal det altså være - er der nogen der har

> [...]

Din gode kompis Bo Warming har da om muligt haft emnet tæt på kroppen ..

/FL