cbr900 ac28 skift fra 16" til 17" forfælg
Fra : msg1979@gmail.com

Dato : 05-12-06 18:28

Har lovet at spørge om følgende fra min bror.

Han vil have et 17" forfælg på hans cbr900 sc28

Han er i tvivl om fra hvilken cykel fælgen vil passe. Det skal
selvfølgelig være magen til hans 16", det skal bare være 17 istedet.
Det er noget med at egeantal og speedomterdrev er ændret på nogle af
hondamodellerne, så er der nogen der ved hvad fælg han skal gå efter?

Fra : MKS - 74

Dato : 05-12-06 19:05

On 5 Dec 2006 09:28:17 -0800, msg1979@gmail.com wrote:

>Det er noget med at egeantal og speedomterdrev er ændret på nogle af
>hondamodellerne, så er der nogen der ved hvad fælg han skal gå efter?

Der er flere muligheder, men PC31-forfælg er den klassiske
konvertering, de er til gengæld af samme årsag ikke helt billige...

--
-Michael
Div. Aprilia RS250 og Honda CBR600+VF500-dele m.m. til salg på:

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-12-06 07:01

> Der er flere muligheder, men PC31-forfælg er den klassiske
> konvertering, de er til gengæld af samme årsag ikke helt billige...

Jeps. CBR 600 F fra 1995-1998 (PC 31) passer 100% med eger, aksel
bremseskiver og det hele!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : MKS - 74

Dato : 08-12-06 18:59

On Wed, 6 Dec 2006 07:01:27 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Jeps. CBR 600 F fra 1995-1998 (PC 31) passer 100% med eger, aksel
>bremseskiver og det hele!

Plug n' play eller bolt on om man vil, jeg solgte en for 1000 kr.
tidligere i år og den blev nærmest revet væk i løwet a en daw (flere
henvendelser inden jeg nåede at slette annoncen , ellers koster de
nemt op mod det dobbelte..... Der er vist også nogle VFR-fælge og
lidt andet godt der passer AFAIK.