wedding crashers spørgsmål
Fra : M.Hansen

Dato : 05-12-06 17:02

jeg SKAL vinde den konkurrence :) : Owen Wilson i filmen Wedding Crashers
har en kendt bror. Hvad hedder han?

på forhånd tak
mvh
mh

Fra : Holst

Dato : 05-12-06 17:01

Du kan sikkert finde det på http://www.imdb.com

Fra : M.Hansen

Dato : 05-12-06 17:11

"Holst" skrev i en meddelelse...
> [...]

har prøvet - men nej :(

Fra : Holst

Dato : 05-12-06 17:12

M.Hansen wrote:

> har prøvet - men nej :(

Det tog ellers hele 20 sekunder at finde følgende om Owen Wilson:

Brother of Luke Wilson and Andrew Wilson

Hvem der er mest kendt, må du selv vurdere.

Fra : M.Hansen

Dato : 05-12-06 17:18

"Holst" skrev i en meddelelse ...

> Brother of Luke Wilson and Andrew Wilson
>
> Hvem der er mest kendt, må du selv vurdere.

sorry Holst, jeg læste spørgsmålet som om han havde en bror i filmen :S

Fra : Holst

Dato : 05-12-06 17:24

M.Hansen wrote:

> sorry Holst, jeg læste spørgsmålet som om han havde en bror i filmen :S

Ja, det er altid godt at forstå spørgsmålet, inden man svarer på det

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 05-12-06 17:14

"M.Hansen" <mikaelRE@MOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> har prøvet - men nej :(

Gad vide, hvor du har ledt?

http://www.imdb.com/name/nm0005562/bio

giver dig svaret.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 05-12-06 17:09

"M.Hansen" <mikaelRE@MOVETHISstofanet.dk> enriched usenet with:

Luke Wilson, http://www.imdb.com/name/nm0005561/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : M.Hansen

Dato : 05-12-06 17:16

"Lars Kyndi Laursen" skrev i en meddelelse > Luke Wilson,
http://www.imdb.com/name/nm0005561/

hmm, er det sån den skal forståes ? jeg troede a han i filmen introducerede
sin "film-bror" men det kan da god være du har ret Lars :) tak

mvh
mh

Fra : Morten Steen

Dato : 05-12-06 17:05

> jeg SKAL vinde den konkurrence :) : Owen Wilson i filmen Wedding Crashers
> har en kendt bror. Hvad hedder han?

Luke Wilson. Fra bl.a. Old School.

Morten

Fra : Lars Hoffmann