her er pæne billeder af min katte
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 05-12-06 13:07

Hej alle sammen.

Jeg har en masse billeder af min nuværende killing og min kat Chilli jeg har
mistet men i er velkommen til og se billederne her
http://www.flickr.com/photos/nichlas/sets/72057594087510547/

Men jeg har endnu ikke taget billeder af Gaia (Maine coon)

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Hanne Engermann

Dato : 05-12-06 15:07

> [...]
> http://www.flickr.com/photos/nichlas/sets/72057594087510547/
>
> Men jeg har endnu ikke taget billeder af Gaia (Maine coon)

Jeg har lige været inde og kigge, både på kæresten og kattene, og nej,
hvor de hygger. Dejligt at se Jeg går ud fra, det er Chilli, der har
(havde) den flotte, helt symmetriske sorte tegning i hovedet?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 05-12-06 19:38

Hej Hanne.
Den med den lille stribe i hovedet er Mille,og den anden er Chilli,som er
gået borte d. 23 november begrund af sygdom.

Hilsen Lilian

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 15:57

Lilian Nielsen <lilian@oz2ctu.dk> wrote:
> [...]
> http://www.flickr.com/photos/nichlas/sets/72057594087510547/
>
> Men jeg har endnu ikke taget billeder af Gaia (Maine coon)

Hvor er de bare kære. Chilli var en flot mis. Jeg kan godt forstå, at
du savner hende. Den lille har et dejligt udtryk. Hun ser ud til at
kunne finde på lidt narrestreger en gang imellem

Jeg havde også engang en sort/hvid hankat med meget smukke tegninger,
det ser så flot ud når de er symmetriske, det var Pjevsers også.

Så mangler der kun billeder af Gaia, dem glæder jeg mig til.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 05-12-06 19:49

Hej Tove.

Ja Chilli var rigtig kær,og hun så rigtig godt ud.Hehe ja den lille har
mange narrestreger,når man sidder og spiser kommer hun op flere gange og man
sætter hende ned hun vil gerne havde det man spiser.

Men jeg har fundet ud af Mille og den nye Gaia er hel vild med de tørret
fisk,men de leger utrolig meget sammen.Det gjorde de ikke da jeg fik Gaia
den27 november de kunne hun ikke sammen med hende,de slog mille hende hele
tiden.Og af og til nu brummer hun af hende,og få en gang imellem en
potte.Men mon ikke Mille og Gaia bliver lige så perlevenner som mille havde
sammen med Chilli.

Hilsen Lilian.

Fra : Siri

Dato : 05-12-06 17:05

Næææh - en ægte tango-kat!
Den krydser fint benene over, som i et tango-trin - og sikke nogle gode
billeder i det hele taget! Godt "skudt"!
Forstår godt, at du savner hende - uanset, hvor fotogen, den er, så
synes man altid selv, at man har verdens skønneste kat - og du har
sikkert mange dejlige minder om Chilli.
Men du kan tage lige så dejlige billeder af Gaia - dem glæder vi os
sikkert alle til at se.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 05-12-06 19:44

Hej Siri.

Hel sikker jeg tager mange flere billeder af kattene og sætter på den
hjemmeside,da jeg er utrolig glad for mine katte.Ja der er utrolig mange
gode minder med Chilli, bare man indspiller på sin mobil og siger " Chiller
Baby" kommer hun frem under sengen og miaver og er glad.Der er ingen af de
katte jeg har nu der kan tage hendes plads,for Chilli er den første kat jeg
har haft og hun blev kun 1 år og 5 mdr.Og havde masse af væske i kroppen og
vejr trækningsproblemer siden hun var lille. Og hun var meget sløv til sidst
og kunne ingen ting spiste og kom op igen meget tyndt med grøn slim.Og hun
drak ikke meget,og var ikke meget på katte bakken.Og der tog jeg d. 23
november til lægen og han vuderede at der skulle tages røngenbilleder,men
vidste sig at jeg ikke ville for han sagde der sikkert ikke var andet og
gøre end og give hende fred.

Jeg tænker på hende hver eneste dag,og der kommer tårer ved og tænke på alle
de gode minder man havde sammen med hende.

Hilsen Lilian.